تبریز؛

دستیابی شهرداری تبریز به مدال نقره و برنز ایستاده و نشسته تنیس روی میز

شهرداری تبریز به مدال نقره و برنز ایستاده و نشسته تنیس روی میز دست یافت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سیزدهمین دوره رقابت‌های باشگاهی تنیس روی میز جانبازان و معلولین، طی روزهای 17 و 18 دی ماه به میزبانی قزوین برگزار شد و شهرداری تبریز به مدال نقره و برنز ایستاده و نشسته تنیس روی میز دست یافت. 

سیزدهمین دوره رقابت‌های باشگاهی تنیس روی میز جانبازان و معلولین، طی روزهای 17 و 18 دی ماه به میزبانی قزوین برگزار شد و شهرداری تبریز به مدال نقره و برنز ایستاده  و نشسته تنیس روی میز دست یافت.

در این مسابقات 92 ورزشکار در قالب 11 تیم حضور داشتند و مسابقات در دو بخش ایستاده و نشسته، در 10 کلاس پزشکی مختلف برگزار شد.

تیم‌های هیات همدان، شهید نمر تهران، بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران، هیات البرز، هیات قم، شهرداری تبریز، هیات خراسان رضوی، موسسه مالی و اعتباری عسکریه خراسان رضوی و شهرداری کلاله گلستان تیم‌های شرکت کننده بودند که برخی از این تیم‌ها در هر دو گروه نشسته و ایستاده حضور داشتند.

در پایان مسابقات، در بخش ایستاده تیم هیات قم قهرمان شد و شهرداری تبریز به عنوان دوم رسید. شهرداری کلاله گلستان نیز سوم شد. در بخش نشسته نیز تیم بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران در جایگاه اول ایستاد، موسسه مالی و اعتباری عسکریه خراسان رضوی دوم شد و تیم‌های هیات البرز و شهرداری تبریز به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

در کنار این مسابقات نیز یک دوره بازآموزی جهت آشنایی داوران، مربیان و بازیکنان حاضر در مسابقات با آخرین تغییرات روی داده در قوانین و مقررات، به مدرسی حسین کریم‌پور، داور بین‌المللی تنیس روی میز برگزار شد.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.