یزد؛

فردا راهپیمایی مردم یزد در محکومیت اعدام شیخ نمر

فردا جمعه 18 دی ماه بعد از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر کشور، تجمع اعتراض آمیز نمازگزاران و اقشار مختلف جامعه به اعدام شیخ نمر در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارفردا راهپیمایی مردم یزد در محکومیت اعدام شیخ نمرگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ سعیدزارع جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزدگفت: استکبار جهانی سعی دارد با اسلام هراسی جایگاه انقلاب اسلامی و نقش تأثیرگذار آن را در جوامع بین‌المللی کم‌رنگ‌ وجنایات استکبار جهانی، زمین‌های سرعت بیداری اسلامی در کشورهای تحت ستم را فراهم ‌کند.

زارع حق‌گویی و مطالبه‌گری حقوق شیعیان عربستان را از جمله ویژگی‌های شیخ نمر دانست وبیان کرد: رهبر شیعیان عربستان به دلیل دفاع از حق و مکتب تشیع توسط رژیم آل‌سعود دستگیر و به شهادت رسید.

وی  سکوت مجامع بین المللی و حقوق بشر در برابر جنایات آل سعود به ویژه قتل آیت‌الله شیخ نمر را نشانه عدم پایبندی به قوانین حقوق بشر عنوان کرد و اظهار داشت: شیخ نمر با بیان حقایقی از جنایات رژیم آل سعود و وابستگی آن به آمریکا و دیگر مستکبران جهان سعی بر ترویج فرهنگ بیداری اسلامی بین شیعیان عربستان داشت.

زارع  استقلال در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را از جمله مهمترین راهکارهای ایستادگی در برابر استکبار جهانی دانست و بیان کرد: ولایت‌مداری، ایجاد همدلی و همزبانی از جمله ضرورت‌های عصر امروز جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.