زاهدان؛

مردم شیعه و سنی چابهار در محکومیت اعدام شیخ نمر طومار امضا کردند

مردم نمازگزار شیعه و سنی چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان پس از ادای فریضه نماز جمعه در محکومیت اعدام شیخ نمر توسط آل سعود راهپیمایی و طومار اعتراض آمیز امضا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، قشرهای مختلف مردم، روحانیان، معتمدین و جوانان شیعه و سنی در این راهپیمایی با شعارهای 'مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر آل سعود' جنایت رژیم آل سعود را محکوم کردند.

در این طومار آمده است: اقدام ددمنشانه رژیم مرتجع، قرون وسطایی و تروریست پرور سعودی در اعدام شیخ نمر نقض آشکار حقوق بشر و آزادی بیان را نشان می دهد که پرچمدار آن داعش است.

در این طومار نوشته شد:  آیت الله نمر هیچ کس را به حرکت مسلحانه تشویق نکرد و هیچ وقت به صورت پنهانی اقدام به توطئه نمی کرد بلکه تنها کار او انتقاد علنی و امر به معروف و نهی از منکر برخاسته از تعصب و غیرت دینی بود.

این طومار اقدام خباثت آمیز و جنایتکارانه رژیم آل سعود را بخشی از یک توطئه صهیونیستی برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی ذکر کرد.

در ادامه این طومار تاکید شده است: ما به شدت این جنایت هولناک آل سعود با حمایت آمریکایی و صهیونیستی را محکوم کرده و اعلام می کنیم بدون تردید خون به ناحق ریخته ی این شهید مظلوم دامان آل سعود را خواهد گرفت.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.