زاهدان؛

اعزام دانش آموزان سیستان و بلوچستان به مناطق عملیاتی غرب

کارشناس مسوول فعالیت های فرهنگی و اردویی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون پنج هزار و 120 دانش آموز به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شده اند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی رضوی اظهار کرد: این دانش آموزان در قالب اردوی راهیان نور در 16 مرحله هر مرحله 320 نفر به این مناطق اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اعزام دانش آموزان با همکاری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان انجام می شود ادامه داد: این دانش آموزان با هدف معنویت افزایی، ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی الگوهای استکبار ستیزی شهدا در هشت سال دفاع مقدس و ایجاد روحیه خودباوری و آشنایی با واقعیت ها و دستاوردهای آن دوران در اردوهای راهیان نور شرکت می کنند.

وی تصریح کرد: راهیان نور به عنوان یکی از اثر گذارترین برنامه های فرهنگی و تربیتی آن گونه که باید مورد توجه مسئولان استانی قرار نگرفته است به طوری که این نهاد با کمترین هزینه ممکن دانش آموزان را اعزام می کند.

کارشناس مسوول فعالیت های فرهنگی و اردویی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به شرایط خاص استان اجرای این برنامه های فرهنگی می تواند تاثیر عمیقی بر نسل جوان داشته باشد چرا که هر کدام از افراد اعزام شده یک سرمایه فرهنگی عظیم در آینده خواهند بود.

رضوی بیان کزد : این نهاد در صورت تامین اعتبار مورد نیاز از بهمن ماه امسال اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی را از سر خواهد گرفت.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.