زاهدان ؛

خون آیت الله النمر ریشه وهابیت آل سعود را خواهد خشکاند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت : خون به ناحق ریخته آیت الله النمر زمینه ساز نابودی آل سعود خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران زاهدان 

آیت الله سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود : دولت عربستان قصد داشت با اعدام شیخ النمربه انحراف افکار عمومی در خصوص جنایات خود بپردازد . اما خون به ناحق ریخته آیت الله النمر زمینه ساز نابودی آل سعود خواهد شد

وی ادامه داد: سرکوب مردم شیعه و سنی عربستان از ویژگی های آل سعود است .و این در حالی است که به مدد بیداری اسلامی مردم عربستان از جنایات آل سعود آگاه هستند .

وی تصریح کرد : آزادی خواهان عربستان ، جنایت آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله النمر را که بدنبال دفاع از تضییع حقوق شهروندان عربستانی بود را فراموش نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد : رژیم آل سعود از جایگاه جمهوری اسلام ایران در جهان اسلام احساس خطر می کند که نتیجه آن اعدام شیخ النمر و دستگیری آیت الله زکزاکی است .

خطیب نماز جمعه زاهدان عنوان کرد : نظام سلطه پس از ناتوانی از حفاظت از شاه و تحقق یافتن جمهوری اسلامی در طول 37 سال تلاش کرد تا از طریق جنگ نرم ، اختلاف و تحریم ها به اهداف خود برسد.

وی با اشاره به منویات هوشمندانه مقام معظم رهبری در خصوص طوطئه های دشمنان بیان کرد : مقام معظم رهبری با هوشمندی و شناخت دقیق سناریو دشمن تاکتیک نرمش قهرمانانه را در دستور کار گروه مذاکره کننده ایرانی قرار داد تا طوطئه دشمن آشکار شود .

آیت الله سلیمانی ضمن گلایه از تعدادی از نمایندگان استان مبنی بر تصویب نشدن منطقه آزاد زابل به بهانه برنامه پنج توسعه و جلوگیری از معافیت مالیات اظهار کرد : رد شدن منطقه آزاد زابل از مجلس سبب ابتر ماندن پروژه اتصال بندرچابهار به آسیای میانه می شود .

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان همچنین به قیام نوزدهم دی ماه مردم قم اشاره و گفت : قیام نهم دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است زیرا پس از آن حرکت انقلابی مردم شدت گرفت و در نهایت موجب سرنگونی رژیم پهلوی شد .

انتهای پیام//گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.