یاسوج ؛

استقبال مردم کهگیلویه و بویراحمد از اردو های راهیان نور بی نظیر است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: استقبال مردم از کاروان های راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و خانوادگی دراین استان در کشور بی نظیر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج؛سردار یدالله بوعلی روز سه شنبه در آیین تجلیل از فعالان اردوهای راهیان نور کهگیلویه و بویراحمد افزود:این استقبال در میان خانواده ها نهادینه شده و باعث فرهنگ سازی و تغییر نگرش در خانواده ها شده است.

وی به آثار معنوی و تربیتی این اردوها بر نسل های جوان به ویژه دانش آموزان اشاره کرد و گفت:بر اساس تحقیقات انجام شده تاثیر فرهنگی این اردوه ها همچون دانشگاه ها مثبت بوده است.

سردار بوعلی هماهنگی و همدلی میان دستگاه ها و نهادهای استان برای برگزاری هر چه با شکوه تر اردوهای راهیان نور را قابل تقدیر خواند و گفت:تلاش می شود روز به روزکیفیت برگزاری این اردوهای فرهنگی افزایش یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از هفت هزار دانش آموز پسر و دختر به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شده است.

هادی زارع پور اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال بیش از چهار هزار دانش آموز دیگر به این مناطق اعزام می شوند.
وی ترویج فرهنگ شهید و شهادت،تقویت روحیه جهادی و فرهنگ سازی آثار معنوی دوران هشت سال دفاع مقدس را از برکات و اهداف اصلی اردهای راهیان نور عنوان کرد.

زارع پور اظهار کرد:ارتباط منطقی میان شکاف بین نسلی به ویژه نسل اول با چهارم انقلاب و ثبت رشادت ها و دلیرمردی های دوران دفاع مقدس از دیگر برکات این اردوها است.

وی عنوان کرد:کهگیلویه وبویراحمد در اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور رتبه سوم کشور را کسب کرده است.

در این آیین از 25 فعال و دست اندرکار اردوهای راهیان نور استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

بیش از 140هزار دانش آموز دختر و پسر در کهگیلویه و بویراحمد در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.