اصفهان؛

اجرای نمایش "رویای پرواز در جنگل سبز" در هنرسرای خورشید

نمایش "رویای پرواز در جنگل سبز" کاری از گروه هنری بازی حرکت، 19 تا 23 دی ماه در هنرسرای خورشید اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رییس هنرسرای خورشید ضمن اعلام این مطلب گفت: این نمایش در دو نوبت صبح ویژه مدارس و بعدازظهر ویژه عموم از تاریخ 19 تا 23 دی ماه در هنرسرای خورشید به نمایش در می آید.

قربانی اظهار کرد: نمایش "رویای پرواز در جنگل سبز" به نویسندگی و کارگردانی "مجتبی طالبی" از سوی گروه هنری بازی حرکت تهیه شده است.

کارگردان این نمایش در ادامه افزود: رویای پرواز در جنگل سبز، به عنوان یک نمایش نوستالژیک است که به سبک و سیاق یک داستان دهه شصتی اجرا می شود.

مجتبی طالبی بیان کرد: به سادگی به همه اعتماد نکردن از سوی کودکان، مصرف داروها و میزان اثرگذاری آنها و موضوع اعتیاد به مواد مخدر و نیروزا و ... از جمله پیام های این داستان است که به صورت غیر مستقیم و در لایه های پنهان به مخاطبین در قالب نمایش گوشزد می شود.

وی با اشاره به عوامل این نمایش گفت: احمد رضایی دارافشانی سرپرست، امیر کلاهدوز دستیار کارگردان، جواد رضایی دارافشانی آهنگساز، مریم خانعلی منشی صحنه و زهرا حیدری مدیر هماهنگی از جمله عوامل اجرایی این نمایش هستند.

وی تصریح کرد: علیرضا بالود، مهرداد غلامپور، محمد فیروزمند، امیر کلاهدوز، امیر حقانی، حامد جعفر پور، جواد نظیفی، فرهاد نجومی، مریم خانعلی، زهرا حیدری، زهرا قاسمی، راضیه خسروی و ستایش ساسانی نژاد نیز به عنوان بازیگران این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
نویسنده این نمایش تصریح کرد: از دیگر عوامل این نمایش می توان به محمد رشید مسائلی افکتور، پریسا صفایی طراح دکور و آکساسوار، زهرا حیدری مدیر کارگاه دکور، مجتبی صادقی، حمید طالبی، کتایون خسروی، ملیحه کرمی و الهام نجیمی گروه ساخت دکور، کتایون خسروی طراح و دوخت لباس و محمد علی سخایی و سعید ابوطالب پور به عنوان طراح نور و صدا اشاره کرد.

وی یادآور شد: این نمایش در قالب یک نمایش کودکانه بعدازظهرها در دو سانس 16و 18 در هنرسرای خورشید واقع در پل ‏شهیدچمران، ابتدای خیابان ‏کاوه، کوی آفتاب، جنب شهرداری منطقه 7 برگزار می شود.‏

گفتنی است؛ علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه تهیه بلیط می توانند با شماره ‏‏34593560(هنرسرای خورشید) تماس حاصل کنند‏

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.