اصفهان؛

اجرای صحنه ای "مِلوداستان" در هنرسرای خورشید

برنامه اجرای صحنه ای "مِلوداستان"، 26 و 27 دی ماه در هنرسرای خورشید میزبان هنردوستان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از اصفهان، رییس هنرسرای خورشید ضمن اعلام این مطلب گفت: برنامه اجرای صحنه ای "مِلوداستان" با خوانندگی و آهنگسازی "نیما جوادی" و داستان خوانی دو نفر از بازیگران نام آشنای سینما و تلویزیون در هنرسرای خورشید برنامه ریزی شده است.

قربانی بیان کرد: این برنامه 26 و 27 دی ماه در دو سانس 18 و 20 در هنرسرای خورشید واقع در پل ‏شهیدچمران، ابتدای خیابان ‏کاوه، کوی آفتاب، جنب شهرداری منطقه 7 برگزار می شود.‏


کارگردان اجرای صحنه ای مِلوداستان نیز اظهار کرد: "مِلوداستان" شامل اجرای دو داستان کهن عاشقانه در دو پرده و فضایی متفاوت است که از سوی نیوشا ضیغمی و آشا محرابی در هنرسرای خورشید اصفهان داستان خوانی می شود.


نیما جوادی در ادامه افزود: کامران اسدی نوازنده پیانو، محمدعلی بنکدار نوازنده تار و محمد صادق سیادت دستیار تهیه کننده و روابط عمومی از دیگر عوامل اجرایی این برنامه هستند.


وی تصریح کرد: اجرای صحنه ای "مِلوداستان" کاری از گروه هزار افسان و با همکاری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان است که علاقمندان برای تهیه بلیط و حضور در این برنامه می توانند از طریق سایت
www.parsiconcert.com اقدام کنند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.