سنندج؛

راه یابی 14 اثر به اولین جشنواره نمایش‌نامه‌خوانی

مسئول دفتر هنرهای نمایشی شهرستان سقز از برگزاری اولین جشنواره نمایش‌نامه‌خوانی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز و با همت دفتر هنرهای نمایشی این شهرستان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،محمد زارع‌زاده گفت: پس از اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده، ستاد اولیه جشنواره متشکل از هنرمندان خلاق، پیشکسوت، تحصیل‌کرده و جوان تشکیل شده و کار برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره را به عهده گرفته‌اند.

وی افزود: هیئت انتخاب آثار اسماعیل پاشایی، علیرضا اسماعیلی، اسماعیل گنجی، هیوا اسدبیگی، هیمن حیدری و محمد زارع‌زاده پس از بررسی و بازبینی آثار شرکت‌کننده در جشنواره در طول سه روز 14 نمایش‌نامه را جهت خوانش به دبیرخانه جشنواره معرفی کردند.

زارع‌زاده بیان کرد: از روز 21 الی 25 دی‌ماه هر روز شاهد سه اجرای نمایش‌نامه‌خوانی در سالن اجتماعات اداره کتابخانه عمومی شهرستان سقز واقع در پارک شهر خواهیم بود و علاقمندان می‌توانند برای دیدن آثار به سالن یاد شده مراجعه کنند.

وی در ادامه ضمن تشکر از حمایت‌های فرماندار دل‌سوز و فرهنگی، اداره ارشاد اسلامی، شورای شهر و شهرداری، اداره کتابخانه عمومی و دفتر هنرهای نمایشی بیان کرد: این جشنواره بصورت رقابتی و در بین هنرمندان شهرستان سقز برگزار و روز 26 دی‌ماه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اختتامیه جشنواره برپا خواهد شد.

زارع‌زاده هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی استعدادها و بالفعل ساختن ظرفیت های حوزه تئاتر سقز، ارتقای سطح کارهای هنری و متون نمایش‌نامه‌خوانی، کمک به حل مشکلات جامعه، آشنایی با هنر نمایش‌نامه‌خوانی با رویکرد بسط و گسترش فرهنگ نمایش‌نامه‌خوانی اعلام کرد.

زارع‌زاده گفت: اولین جشنواره نمایش‌نامه‌خوانی سقز با حمایت مسئولان و هنرمندان با موفقیت برگزار و بتواند در سطح گسترده‌تری در سال‌های آینده برگزار شود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.