سنندج؛

حکایت عاشقی در سینما 'کوردستان' مریوان اکران شد

فیلم سینمایی 'حکایت عاشقی' ساخته احمد رمضان زاده همزمان با اکران سراسری در ایران و کردستان عراق، در سینما 'کوردستان' مریوان نیز اکران شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، این فیلم دومین ساخته احمد رمضان زاده کارگردان کردستانی است و داستان آن برگرفته از داستان یک عکاس واقعی به نام احمد ناطقی است که به عنوان اولین نفر بعد از بمباران شیمیایی حلبچه به این منطقه وارد می شود و از آن عکاسی می کند.

این فیلم قصه عشق این عکاس به یکی از بازماندگان بمباران شیمیایی حلبچه را روایت می کند.

فیلم حکایت عاشقی جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه بخش پانوراما جشنواره فیلمخانه آسیا - اسپانیا را دریافت کرده است و در سومین دوره هفته فیلم های سینمایی خانه آسیا در شهر اسپانیا و سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم مونترال به نمایش درآمده است.ب

هرام رادان در نقش عکاس ایرانی و شیلان رحمانی در نقش دختر کُرد، بازیگران اصلی حکایت عاشقی هستند.

این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد برای بازی بهمن زرین پور را کسب کرده است.

مدیر سینما 'کوردستان' مریوان گفت: سیاست کلی مدیریت سینما 'کوردستان' در اکران فیلم های بروز، مخاطب پسند و اجتماع محور است.فاتح بادپروا با اشاره به وضعصت نامطلوب استقبال شهروندان از فیلم های اکران شده در این سینما، یادآور شد: در شرایط کنونی سینما مورد کم مهری مخاطبان و علاقه مندان سینما در مریوان قرار گرفته است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.