مشهد؛

برگزاری مانور عملیاتی شورای هماهنگی مدیریت بحران سرخس + تصویر

نخستین مانور عملیاتی شورای هماهنگی مدیریت بحران سرخس برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرکل مدیریت بحران خراسان رضوی در حاشیه این مانور گفت: نخستین مانور بصورت میز گرد و دومین مانور عملیاتی می باشد که با فراخوان دستگاهای پیشرو آغاز می شود و برای نخستین بار در استان مانور کاملی در سرخس برگزار شد و همه کارگروه های تخصصی ، دستگاه های عملیاتی ، نیروهای انتظامی و نظامی و با محوریت فرمانداری در مانور شرکت کردند.

حجت علی شایانفر افزود: سناریوی خاصی را مدیریت بحران شهرستان طراحی کرده بود و نتیجه آنچه که مناسب بود رقم خورد و اکثر دستگاه ها با تمام توانمندی خود در مانور شرکت کردند.

وی گفت: سرخس بدلیل وجود سد دوستی ، چاه های نفتی ، پالایشگاه گاز و اهمیت اقتصادی این شهر یکی از شهرستان های مهم و ویژه استان است و به این دلیل مدیریت بحران استان و شهرستان وظیفه دارد برای مقابله با حوادث و سوانح آماده باشد و در این جهت گام بردارد.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان رضوی با اشاره به کار مهمی که توسط بنیاد مسکن سرخس در این مانور انجام شده بود افزود: شناسایی مشخصات و مطالعات مکان مانور بود که کار خوب و ارزشمندی توسط بنیاد مسکن انجام شده بود.

شایانفر خاطرنشان کرد: با توانمند شدن شورای مدیریت بحران در شهرستان ها میزان آمادگی افزایش می یابد و خسارات ناشی از حوادث هم کاهش می یابد.

اختصاص 100 میلیارد ریال برای آبرسانی به سرخس

وی گفت: در سال جاری 100 میلیارد ریال برای آبرسانی شهری و مبلغ 3 میلیارد ریال برای آبرسانی روستایی سرخس از محل اعتبارات مدیریت بحران استان اختصاص داده شده است.



برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جواناينجا کليک کنيد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.