کاهش هزینه های جانبی با آگاهی بخشی به مردم

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با آگاهی بخشی بیشتر در سطح جامعه می توان هزینه های جانبی کشور را کاهش داد.

مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نصب تبلیغات محیطی با موضوع "سلامت در سطح شهر تهران" اظهار داشت: این طرح در سطح شهر تهران بسیار مورد توجه عموم جامعه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه طرح "سلامت در سطح شهر تهران" حساسیت زیادی در جامعه به وجود آورده است، افزود: رصدهایی در سطح شهر انجام شد که نشان از مورد توجه قرار گرفتن شعارهای تبلیغات محیطی بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: تبلیغات محیطی سلامت در بیشتر خانوده ها با اهمیت فراوانی مواجه شده است به عنوان مثال در خانواده خودم شاهد حساسیت به موضوع سلامت شدم.

طلایی با اشاره به اطلاع رسانی موضوع سلامت در سطح شهر، یادآور شد: باید در جامعه اهمیت سلامت را بیشتر نشان دهیم چرا که با این امر می توان شاهد افزایش ارتقای سلامت مردم و کاهش مشکلات در جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه عملکرد شهرداری تهران و وزارت بهداشت و درمان در موضوع سلامت بسیار مفید و تاثیرگذار بود، تاکید کرد: به هر میزان که ما در آموزش به مردم کمک کنیم می توان فرهنگ عمومی را ارتقا داد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع سلامت در مسائل گوناگون اجتماعی، اقتصادی، بهداشت، سیاسی و غیره گفت: با آگاهی بخشی بیشتر در سطح جامعه می توان هزینه های جانبی کشور را کاهش داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار