کمیته امدادامام (ره) در کشور سومالی دفتر نمایندگی ندارد

روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) در اطلاعیه ای با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر حمله به دفتر کمیته امداد در کشور سومالی، آورده است: کمیته امداد در کشور سومالی هیچگونه دفتر یا نمایندگی ندارد.

کمیته امدادامام (ره) در کشور سومالی دفتر نمایندگی نداردبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) با توجه به بروز قحطی بی سابقه در کشور سومالی، کمیته امداد امام (ره) در سال 90 با هدف توزیع کمک های جمع آوری شده مردم نیکوکار کشورمان دفتری را در آن کشور راه اندازی کرده بود که بعد از پایان عملیات توزیع کمک های مردمی نسبت به تعطیلی آن در سال 91 اقدام  کرده و در حال حاضر کمیته امداد امام (ره) هیچ دفتر، نمایندگی و یا مامور رسمی و غیررسمی در کشور سومالی ندارد.

بدیهی است براساس سیاست های اعلام شده در دوره جدید مدیریت کمیته امداد امام(ره)، تمامی دفاتر کمیته امداد در 6 کشور هدف به صورت خودگردان و از محل کمک های جمع آوری شده همان کشورها اداره شده و هیچ گونه کمکی از محل درآمدها و کمک های جمع آوری شده داخل کشور به دیگر کشورها ارسال نمی شود. 

همچنین جهت گیری فعالیت های کمیته امداد امام(ره) در داخل کشور متمرکز شده و سیاستی برای ایجاد دفتر کمیته امداد در دیگر کشورها وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار