در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

احداث 6 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد

مدیر کل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: طی 10 ماه نخست سال 6 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) ساخته شده است.

قادر صمدی مدیر کل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو  با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیت‌های کمیته امداد برای تامین مسکن مددجویان اظهار داشت: کمیته امداد در سال 94 به منظور ساخت و تعمیر مسکن مددجویان 230 میلیارد تومان پیش بینی کرده بود که تاکنون 80 درصد بودجه محقق شده است.

وی افزود: طی 10 ماه نخست سال 6 هزار واحد مسکونی روستایی و شهری به مددجویان تحویل داده شده است که 4250 مورد در ایام دهه فجر به مددجویان واگذار شده است.

مدیر کل دفتر  تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: 7500 واحد مسکونی در دست ساخت برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد نیز تا پایان سال تکمیل و تحویل مددجویان خواهد شد.

صمدی در خصوص فعالیت کمیته امداد و در بخش تعمیرات واحدهای مسکونی مددجویان افزود: بر اساس برنامه کمیته امداد تعمیر 25 هزار واحد مسکونی را پیش بینی کرده بود که طی 10 ماهه نخست سال 30 هزار واحد مسکونی مددجویان توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) تعمیر شده یعنی عملکرد از پیش بینی جلوتر بوده است.

وی گفت: در تامین زمین برای ساخت مسکن در مناطق روستایی مشکلی وجود ندارد و یا در زمین خود مدد جویان خانه جدید ساخته می‌شود و یا زمین مورد نیاز از طریق بنیاد مسکن و دهیاری‌ها تامین می‌شود و ساخت و ساز در مناطق شهری نیز در قالب تعاونی‌های مسکن مهر انجام  و در مواردی کمیته امداد امام به طور مستقیم اقدام به احداث واحدهای مسکونی می‌کند.

مدیر کل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی (ره) در رابطه با برنامه‌های این معاونت در سال آینده بیان کرد: برای سال آینده پیش بینی احداث 20 هزار واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد را داریم که بخش عمده آن در مناطق روستایی است و منتظر نهایی شدن میزان بودجه هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار