لرستان؛

رفع مشکل آنتن دهی کهمان سلسله با باتری خورشیدی

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان گفت: مشکل آنتن دهی منطقه نمونه گردشگری کهمان شهرستان سلسله با باتری خورشیدی برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهایی باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فرماندار سلسله افزود: سرمایه گذاری نیازمند زیرساخت هایی از قبیل راه های دسترسی و شبکه های ارتباطی است و شرکت مخابرات در این زمینه دارای نقشی اساسی است.

فلاح نژاد با اشاره به اینکه در صورت حل شدن مشکلات زیرساختی شاهد رفع محرومیت از چهره مناطق محروم خواهیم بودگفت: مناطق بسیاری از شهرستان از قبیل هنام، پرسک و قلایی از شبکه های مخابراتی محروم هستند و نیازمند توجه ویژه شرکت مخابرات هستند.

وی با اشاره به منطقه تفریحی کهمان افزود: یکی دیگر از مناطق نیازمند حمایت، منطقه توریستی و تفریحی کهمان است که باید با همکاری دستگاه های اجرایی مشکلات زیرساختی آن از قبیل راه، اینترنت و آنتن دهی برطرف شود.

مدیرعامل مخابرات لرستان نیز در ادامه افزود: مخابرات یک شرکت خصوصی است و و مشکلات اینترنت و آنتن دهی روستاها از حیطه وظایف شرکت مخابرات خارج و بر عهده مجموعه وزارت ارتباطات است.

محمودی برای برطرف کردن مشکل تلفن همراه مسکن مهر شهرستان سلسله تا دو ماه آینده قول مساعد داد و گفت: در شهر الشتر مشکلی در خصوص خطوط اینترنتی وجود ندارد و اگر هم مشکلاتی وجود داشته باشد بیاد در اسرع وقت برطرف شوند.

محمودی درخصوص مشکلات منطقه کهمان افزود: مشکل آنتن دهی کهمان با باتری خورشیدی ممکن است و درصورت همکاری اداره برق و اداره راه و شهرسازی درخصوص رفع مشکلات برق و جاده دسترسی شرکت مخابرات با نصب تجهیزات لازم که مبلغ پنج میلیارد ریال هزینه نیاز دارد مشکل آنتن دهی منطقه کهمان را برطرف خواهد کرد.

مدیرعامل مخابرات لرستان همچنین از فعال شدن اینترنت پرسرعت تری جی در شهرستان تا قبل از آغاز انتخابات خبر داد و افزود: مناطق محروم قلایی، پرسک و هنام در صورتی که از قبل دارای تلفن ثابت بوده اند و به دلایلی دچار فرسودگی شده یا از بین رفته اند در اسرع وقت تعمیر خواهند شد.

محمودی گفت: با نصب دکلی به ارتفاع 54 متر در روستای گریران نیز بیشتر روستاهای شمال غربی شهرستان زیر پوشش شبکه تلفن همراه خواهند رفت.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.