تخفیف 60 درصدی برای نخبگان به منظور استفاده از تسهیلات شبکه آزمایشگاهی

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی از تخفیف 60 درصدی برای نخبگان و سر‌آمدان به منظور استفاده از تسهیلات شبکه آزمایشگاهی خبر داد.

رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حال حاضر بیش از هزار نفر که شامل افراد حقیقی و شرکت‌ها هستند به عضویت باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی درآمده‌اند که واجد شرایط لازم به منظور استفاده از تسهیلات شبکه آزمایشگاهی در قالب تخفیف هستند.

وی با بیان اینکه تخفیف‌های شبکه آزمایشگاهی،‌ شامل نخبگان و سرآمدان تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان می‌شود؛ تاکید کرد: تخفیف 60 درصدی برای این دسته از متقاضیان در نظر گرفته شده است.

اسدی فرد بیان کرد: در حال حاضر 230 مجموعه آزمایشگاهی مشتمل بر دانشگاه و شرکت خصوصی و مراکز تحقیقاتی بالغ بر چهار هزار ابزار آزمایشگاهی را معرفی کرده و به اشتراک گذاشته‌اند، که این تعداد روز به روز در حال افزایش است. 

وی تصریح کرد: استقبال قابل توجهی از یکسال و نیم سپری شده در خصوص شکل گیری این شبکه آزمایشگاهی صورت گرفته است و زمینه تعامل بین عرضه و تقاضا به خوبی فراهم شده است به طوری که صاحبان مراکز پژوهشی می‌توانند ویژگی‌ها و خدمات در دسترس خود را به مشتریان معرفی کنند.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی خاطر نشان کرد: تا کنون خدماتی به ارزش بیش از 20 میلیارد ریال توسط آزمایشگاه‌های عضو شبکه به متقاضیان ارائه شده است و در کنار آن معاونت علمی به میزان 300 میلیارد تومان به متقاضیان واجد شرایط تسهیلات اعطا کرده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.