تئاتر فجر 34:

«روزهای بی‌باران» اسیر پیچیدگی انسان‌ها شد

کارگردان نمایش «روزهای بی‌باران» از پیچیدگی انسان‌های مدرن و دغدغه گروه‌های تئاتری در جشنواره تئاتر فجر می‌گوید.

امین بهروزی کارگردان نمایش «روزهای بی‌باران» منتخب سی و چهارمین جشنواره فجر بخش تازه‌های تئاتر، در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص داستان نمایش خود گفت: قصه نمایش در مورد عشق به آدم‌هاست که از نظر من عشق آزرده‌ترین بخش زندگی است. همچنین انتخاب‌هایی که آدم‌ها در زندگی‌شان دارند، روند زندگی آن‌ها را تعیین می‌کند و تغییر می‌دهد.

وی درباره انگیزه خود از انتخاب این نمایش بیان کرد: در این سال‌ها، مهمترین دغدغه‌ام پیچیدگی‌ آدم‌هاست که انگار در این زندگی مدرن با بودن در کنار هم مشکل داریم. دو سال پیش این ایده در ذهنم شکل گرفت و حال این نمایش روی صحنه می‌رود.

بهروزی در راستای فعالیت خود در جشنواره اظهار داشت: از سال 81 تا 84 آثارم در جشنواره‌ها بوده است؛ اما مدتی در این حضور وقفه افتاد تا امسال که به نظرم همه چیز از جمله فراخوان‌ها، نظم خاصی داشته و بخشی از موضوع به وجود سعید اسدی در جشنواره باز می‌گردد.

وی افزود: تئاتر الان وضعیت بهتری را دارد و چقدر خوب می‌شود که تکلیف اجرای عمومی آثار جشنواره مشخص شود تا خیال صاحبان آثار نمایشی از بابت اجرای عموم راحت شود.

کارگردان نمایش «روزهای بی‌باران» درباره بخش بندی جشنواره گفت: قطعا دغدغه‌ای که برای گروه‌ها وجود دارد، داوری یکسان میان نمایش‌هاست و نمایشی که دو ماه اجرا رفته است، قطعا نتیجه‌اش با اثری که هنوز روی صحنه برای اجرای عمومی نرفته تفاوت دارد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار