اعتراضی به تصمیم هیات انتخاب جشنواره فجر ندارم

بهرام صادقی مزیدی معتقد است اگر فیلمش در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر حضور می‌یافت، مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار می‌گرفت.

بهرام صادقی مزیدی تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتخاب نشدن فیلمش یعنی «صله سحر» برای حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و عملکرد هیات انتخاب گفت: صحبت  خاصی در این خصوص ندارم؛ چرا که شاید «صله سحر» معیارهایی که هیات انتخاب برای حضور فیلم ها در بخش مسابقه در نظر می‌گیرند را نداشته است. به این جهت آن را انتخاب نکردند؛ اما این فیلم پتانسیل‌هایی داشت که اگر در بخش مسابقه راه پیدا می‌کرد، مورد توجه منتقدان و مخاطبان قرار می‌گرفت و می‌توانست در بخش‌های مختلف با دیگر فیلم‌ها به رقابت بپردازد.

وی افزود: راه پیدا کردن فیلم به بخش مسابقه جشنواره فجر رخدادی مهم برای هر فیلمسازی است که امسال این اتفاق برای فیلم ما نیفتاد و اعتراضی به این موضوع ندارم.

وی درباره قصه و زمان اکران «صله سحر» بیان کرد: این فیلم کاری اجتماعی و در مورد کیان خانواده است و به گونه‌ای قصه خود را بیان می‌کند که می‌تواند در هر فصلی اکران شود و مخاطبان عام و خاصی را به سمت خود بکشاند.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: اواخر این هفته کارهای فنی باقی مانده فیلم به اتمام می‌رسد و نسخه اکران آن آماده خواهد شد. امیدوارم بتوانیم رضایت مخاطبان و سینماگران را با ساخت «صله سحر» جلب کنیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.