«شهر آفتاب» فعلاً مکان مناسبی برای نمایشگاه کتاب نیست

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در «شهر آفتاب»، با رفع کم و کاستی‌های این محل امکان‌پذیر خواهد بود.

کامران شرفشاهی مسئول انتشارات «تجلی مهر» در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اولویت‌های مکان نمایشگاه‌ بین‌المللی کتاب تهران گفت: به دلیل اینکه فرصت اندکی تا برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باقی‌مانده است، باید به لزوم تسهیل رفت و آمد مردم در «شهر آفتاب»، به عنوان گزینه انتخابی محل نمایشگاه، از سوی تشکل‌های نشر توجه شود تا بتوان نمایشگاه بین‌المللی کتاب را در حد مطلوبی برگزار کرد.

وی افزود: بهتر است در فرصت باقی‌مانده تا نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کاستی‌های احتمالی «شهر آفتاب» با حضور اصحاب نشر بررسی شود. با انتشار فراخوان از هم اکنون می‌توان نسبت به تامین ملزومات مورد نیاز شهر آفتاب اقدام کرد.

مدیر مسئول انتشارات «تجلی مهر» در خصوص «شهر آفتاب» به عنوان گزینه مورد انتخاب تشکل‌های نشر برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اظهار داشت: از آنجا که «شهر آفتاب» برای نخستین‌بار برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را تجربه می‌کند، به طور قطع با کمبودها و نارسایی‌های فراوان روبرو خواهد بود.

شرفشاهی تصریح کرد: نیروی اجرایی «شهر آفتاب» نیز اولین برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را تجربه می‌کند. به دلیل آنکه بسیاری از کمبودها هنگام برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خود را نشان می‌دهد، این افراد با مشکلاتی روبرو خواهند شد.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار