«زندگی به رنگ زیبای خدا» رونمایی می‌شود

کتاب «زندگی به رنگ زیبای خدا» به قلم فاطمه علی‌پور دهاقانی در دهه فجر رونمایی می‌شود.

جان مراد احمدی، مدیر مسئول انتشارات «دارخوین» در خصوص تازه‌ترین کتاب‌های منتشر شده این انتشارات به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مجموعه کتاب «زندگی به رنگ زیبای خدا» به قلم فاطمه علی‌پور دهاقانی در دهه فجر رونمایی می‌شود.

وی افزود: این کتاب به شهدای شهر دهاقانی اختصاص دارد و در 20 جلد تدوین شده که هر کدام از آن‌ها به نام یک شهید مزین است.

مدیر مسئول انتشارات دارخوین در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تدوین مجموعه کتابی با عنوان «مدافعان حرم استان اصفهان» اشاره کرده و اظهار داشت: این مجموعه کتاب در 23 جلد تدوین شده و در 20 اسفند ماه به مناسبت فرارسیدن روز راهیان نور رونمایی می‌شود.

احمدی در بخش پایانی صحبت‌هایش یکپارچگی را ویژگی مثبت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلای امام خمینی (ره) دانست و ادامه داد: ظرفیت فضا و نحوه چینش غرفه‌ها مهمترین ملاک‌ها برای تعیین مکان برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به حساب می‌آیند.

وی افزود: در صورت ضعف «شهر آفتاب» برای اجرای چینش مناسب غرفه‌ها، ترجیح می‌دهم که نمایشگاه کتاب در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شود.

مدیر مسئول انتشارات دارخوین خاطرنشان کرد: انتشارات ما قطعا با بیش از 400 عنوان کتاب به نمایشگاه بین‌المللی کتاب سال 1395 می‌رود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.