اصفهان؛

كلاهبرداری اينترنتی به سبک فروش خودرو

فردي كه با عنوان فروش خودرو در اينترنت، يكي از شهروندان را فريب داده بود و از او مبلغ 45 ميليون ريال كلاهبراری كرده بود توسط ماموران پليس فتای اصفهان شناسایی و دستگير شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ سرهنگ"غلامرضا شهرياري " رئيس مركز اطلاع رساني پليس اصفهان گفت :د ر پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي ناشناس در فضاي مجازي او را فريب داده و مبلغ 45 ميليون ريال از او كلاهبرداري كرده رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران اين پليس قرار گرفت.

وي اظهار داشت : شاكي مدعي بود در يكي از سايت هاي تبليغاتي با يك آگهي در زمينه فروش خودرو مواجه شده و با فرد فروشنده تماس برقرار مي كند كه از او مبلغ 45 ميليون ريال به عنوان پيش پرداخت تقاضا مي كند.

رئيس مركز اطلاع رساني پليس اصفهان ادامه داد:فرد شاكي نيز فريب خورده و مبلغ درخواستي را بدون دريافت هيچ گونه مدرک و نشاني به حساب آن فرد واريز مي كند.

اين مقام انتظامي بيان داشت: ماموران پليس فتا با بررسي هاي تخصصي در فضاي مجازي متهم را شناسايي و در يك عمليات ضربتي دستگير كردند.

رئيس مركز اطلاع رساني پليس اصفهان در پايان به مردم توصيه كرد: قبل از خريد اينترنتي و واريز وجه به حساب فروشنده بايد اطلاعات كافي از سايت مورد نظر،شخص فروشنده و جنس خريداري شده بدست آورند و تا زماني كه آن جنس را مشاهده و از صحت و سالم بودن آن اطمينان حاصل نكرده اند از پرداخت وجه خودداري کنند. 



انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.