رای گیری فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی با حضور 3 کاندیدا برگزار می شود

مجمع انتخاباتی فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی به ریاست معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حال برگزاری است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،این مجمع انتخاباتی از ساعت 10 صبح امروز به ریاست سید نصرالله سجادی و با حضور حسنی خو مدیرکل حراست وزارتخانه، رباب شهریان به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک، گواری مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه ها و 35 نفر از اعضایی که حق رأی داشتند، آغاز به کار کرد.

در ابتدای این مجمع سجادی با اشاره به روال برگزاری مجامع و آئین نامه آن گفت: هر یک از داوطلبین 10 دقیقه می تواند درخصوص برنامه های آینده خود صحبت کند و نقد عملکرد های گذشته در این مجمع جایگاهی ندارد و وقت اضافه به کسی داده نخواهد شد.

در ادامه این مجمع فاطمه ابوالقاسمی، حمیدرضا بتو، حجتی، محمودرضا رضایی، سینا سعیدی، بابک سودمند، شهریاری، محمودصیدانلو، محمدرضا غفارزاده الماسی، پرویز کاظمی و شهزاد کیانی به ترتیب به ارائه برنامه های خود پرداختند.

سپس سجادی در پاسخ به اعتراض برخی کاندیداها مبنی بر دیر اعلام شدن نامشان به عنوان نامزد این انتخابات، گفت: برخی دوستان که مسئولیت دیگری داشتند و برای تائید صلاحیت آن ها باید مدرکی به ما ارائه می کردند که در صورت انتخاب شدن از مسئولیت خود کناره گیری کنند و یا در کل از مسئولیت قبلی خود استعفا دهند. این مدارک دیر به ما رسانده شد و ما نمی توانستیم تاریخ مجمع را تغییر دهیم.

حجتی، سعیدی، شهریاری، غفارزاده الماسی و کیانی به نفع صیدانلو، بابک سودمند به نفع فاطمه ابوالقاسمی، بتو و رضایی به نفع کاظمی از این انتخابات کناره گیری کردند.

در نهایت کاظمی، صیدانلو و ابوالقاسمی برای رأی گیری باقی ماندند که با توجه به تعداد اعضا، هر یک از این کاندیدا هاکه 21 رأی در مرحله اول کسب کنند به عنوان رئیس فدراسیون مشخص می شوند؛ در غیر این صورت انتخابات به مرحله دوم کشیده خواهد شد.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار