بسته اینستاگردی(150)؛

تنابنده با زیر شلواری/میترا حجار همراه جنایتکاران /قاتل پولادکیمیایی/مهناز افشار با دو همکار عزیزش

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

واعظی نوشت: "فیبر نوری یکی از محیط های انتقال داده با سرعت بالا است، وزارت ارتباطات تلاش دارد با هدف افزایش سرعت و کیفیت انتقال اطلاعات بین شهروندان، شبکه فیبر نوری را جایگزین شبکه سیم مسی فعلی کند تا مردم بتوانند همگام با پیشرفت های جهانی از تکنولوژی های تازه تری استفاده کنند. با توجه به مذاکرات اخیر با شرکت های بزرگ جهت ورود و سرمایه گذاری در پروژه رساندن فیبر نوری به درب منازل، امیدواریم از ابتدای سال آینده عملیات اجرایی پروژه آغاز شود."

بسته اینستاگردی

محسن تنابنده فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر سینما و تلویزیون است که در مجموعه پایتخت نقش نقی را ایفا می کرد.

وی در صفحه اینستاگرام خود عکسی نوستالژی را منتشر کرد و نوشت: " مشهد،سي و اندي سال پيش،پدر،مادر،برادر،خواهروخودم،،من جلوي پدرم ايستادم،،حق نداريدبه زيرشلواري من وخواهرم بخنديد."


بسته اینستاگردی

میترا حجار که این روزها با تیم گریم ماجراها دارد، درباره ماجرای جدید خود نوشت: "اينا رو ميبينين؟اينا يك سري جنايتكارن كه هر روز اين قيافه رو براي من درست ميكردن و خودشون ميرفتن اون پشت يواشكي ميخنديدن جا داره ازشون تشكر كنيم."


بسته اینستاگردی

پولاد کیمیایی نیز سلفی هنری خود را منتشر کرد و نوشت: "کشته شدن من توسط فرانکشتاین."

بسته اینستاگردی

مرجانه گلچین نوشت: " امضاي توپ بازيكنان عزيز تيم پرسپوليس به نفع موسسه الفباي فردا براي حمايت از فرزندان با استعداد وارشمند كشور عزيزمون ايران در مشهـد مقدس."

بسته اینستاگردی

زانیار خسروی عکسی عمیق درباره وانت نیسان را منتشر کرد و نوشت: " مقايسه وانت نيسان ١٣٩٤ توليد داخلى و وانت نيسان ٢٠١٦ توليد خارج از كشور."

بسته اینستاگردی

شهرزاد کمال زاده عکسی از حضور تیم فیلمبرداری در حرم امام رضا(ع) منتشر کرد و نوشت: "حرم امام رضا (ع) همراه امير معقولى على صالحى و ارسطو خوش رزم نايب الزياره همتون هستم ،جاى همتون خالى."

بسته اینستاگردی

حسام نواب صفوی نوشت: " از وقتي كه يادمه نصف بيشتر عمرمو يا دانشجو بودم يا سر صحنه يا در دادگاه، نميدانم اين كدوم دادگاهـه ولي يادمه خيلي خسته بودم و اين دوست عزيز كه از بهترين اقشار جامعه و واقعيترين دوستان من هستند با اين عكس و لبخند بي ريايش خستگي را از تن من بيرون برد اين عكس در فضاي مجازي منتشر شده و خودم هم تازه ديدم و يك خسته نباشيد به تمام سربازاني ميگم كه به وطن خدمت ميكنند ودرهمه جا كمك من بودند مرسي."

بسته اینستاگردی

مهناز افشار نیز نوشت: "همراه با طناز طباطبايی عزيز و مهران غفوريان عزيز."

بسته اینستاگردی

پرویز پرستویی درباره کودک عراقی که این روها معروف شده است نوشت: " عشق خاص و جالب کودک عراقی به مسیدرخواست مسی از مردم برای پیدا کردن این کودک عاشق لیونل مسی ستاره آرژانتینی فوتبال است اما قدرت خرید پیراهن بازیکن محبوبش را ندارد. روی کیسه پلاستیکی آبی راه راه، شماره 10 و نام مسی را می نویسد و پیراهنی که شاید تحقق رویاهای کودکانه‌اش باشد را به تن می‌کند. عکس این کودک عراقی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های معتبری چون سی‌ان‌ان، بی‌بی‌سی ، فاکس‌اسپورت منتشر و احساسات بسیاری را برانگیخته است. حالا تلاش جهانی برای پیدا کردن وی آغاز شده است. گوینده شبکه فاکس اسپورت از مردم سراسر جهان خواهش کرده اگر اطلاعی از این پسربچه دارند آنها را در جریان بگذارند.

لیونل مسی مهاجم بارسلونا و تیم ملی آرژانتین و برترین بازیکن جهان در صفحه رسمی توییتر خود خواستار آشنایی و کمک به این کودک شده است. با پیدا شدن این کودک، یکی از رویاهای کودکانه‌اش جامه‌ی عمل می‌پوشد ، رویایی که با عشق در جستجویش بود."

بسته اینستاگردی

بهاره رهنما که کودک درونش زنده است، عکسی از عروسک ببر خود را منتشر کرد و نوشت: " بازم يك ببر سر رَآه منه، سرنوشتم با ببرا عجين شده انگار ،اين ببر كوچولو وسط آت و آشغال و گرد و خاك صحنه سريال تو حياط يه گوشه افتاده بود و من پيداش كردم و تميزش كرديم و شد مال من.

نميدونم چه بچه اي باهاش بازي كرده و بعد گمش كرده يا انداختتش دور يا بزرگ شده و ببر كوچولو رو وسط خاطرات يه خونه قديمي رها كرده و رفته اما ميدونم اينكه من ديدمش و پيداش كردم و اوردمش تو زندگيم براي من يه نشونه است و يادم مياندازه كه زن متولد سال ببر هيچوقت نبايد فراموش كنه كه قوي و پيش رونده است و اين دو خصوصيت جزء دات آفرينششه، به نشوني ها بيشتر دقت كنيد و با اونها راهتون رو بسازيد."

بسته اینستاگردی

رضا عنایتی نیز نوشت: "سلام .قابل توجه يسرى ادمها كه فكر ميكنن ما نمى فهميم."

بسته اینستاگردی

مهرداد کفشگری با انتشار پستی در اینستاگرام خود از مردم بابل و قائم شهر خواست تا احترام هادی نوروزی را نگه دارند و نوشت: " روزي كه هادي رفت تو ورزشگاه هفت تير ازهمه جاي مازندران امدن تا هادي و بدرقه كنند، روز سه شنبه روزيه كه به احترام هادي نبايد كوچكترين بي احترامي هوادارا دو تيم به هم بكنند كه شك ندارم اين اتفاق نمي افته، كدوم بابلي دوست نداره نساجي بره ليگ برت ؟؟!! كدوم قائم شهري دوس نداره خونه به خونه بره ليگ برتر ؟؟!!همه ما دوست داريم مازندران ليگ برتر تيم داشته باشه پس انشالاه روز سه شنبه اتحاد مازني رو نشون ميديم ،به اميد روزي كه مازندران به جايگاه واقعيش توًليگ برتر برسه ...به اميد اون روز عشق هر چي مازندراني."

بسته اینستاگردی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۴
فقط باریک الله به شهرزادکمالزاده