بسته اینستاگردی(152)؛

خوب، بد، جلف ویشکا آسایش/ امتحان آزاده نامداری در زندگی/محسن یگانه لب ساحل

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.
بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.
مهناز افشار در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصویر جدیدی از دخترش نوشت: جان مادر

بسته اینستاگردی

وزیر بهداشت دکتر هاشمی در صفحه اینستاگرام خود با توجه به سفر اخیر هیأت دولت به ایتالیا نوشت: قلبها، بهترین سرزمین اند. روز سه شنبه، در معیت رئیس جمهوری به دیدار پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان رفتیم.قبل ها برای بازدید از آثار باستانی و شرکت در کنفرانس های علمی بارها به ایتالیا و رم سفر کرده بودم، و هر بار با همه سختی هایش به تماشای تمدن عبرت آموز واتیکان نشسته بودم؛ اما دیدار با پاپ در کشور سه کیلومتری واتیکان برایم بسیار جذاب و یادآور نکاتی عبرت آموز بود.از آن هیمنه اقتدار و امپراطوری دیروز؛ اکنون چیزی جز تشریفات وپروتکل های بی روح و رمق مشاهده نمی شود.از اتاق پاپ به میدان مرکزی این مجموعه عظیم می نگرم.
می اندیشم که برای ساخت این بنا از قرن دوازدهم تا قرن شانزدهم و هفدهم یعنی نزدیک به ۵۰۰ سال چه انسان های زیادی را به بیگاری کشیدند و کشتند؛ و چه ظلم و فسادی که در قرون وسطا راه افتاد. 
علیرغم همه اینها، نکته قابل توجه آن است که بیشتر مردم اروپا هنوز هم دلبسته حضرت عیسی مسیح (ع) هستند و دیندارند؛ نه با زور، بلکه با عشق و احترام. 
زور و سر نیزه جباران تاریخ، ارباب کلیسا را به این نتیجه رساند که حکومت بر قلب ها از حکومت بر تخت ها بهتر است؛ که تخت و تاج در طول تاریخ چیزی جز دیکتاتوری و خیانت به حقوق و مال و سرنوشت انسانها رقم نزده است.آری؛ قلبها بزرگترین و بهترین سرزمین برای حکومتند.

بسته اینستاگردی

محمود واعظی در صفحه اینستاگرام خودبا اشاره به سفر اخیر هیأت دولت به کشوهای اروپایی نوشت: چهارشنبه شب به همراه دکتر روحانی و جمعی از وزراء و مدیران اقتصادی دولت با روسای شرکت‌های مهم فرانسوی و وزرای امور خارجه و اقتصاد فرانسه دیدار داشتیم.

محور این دیدار این بود که هیچ مانعی برای همکاری شرکت‌های فرانسوی و ایرانی وجود ندارد و تهران از ورود سرمایه و تکنولوژی و ایجاد بازارهای مشترک در منطقه و جهان استقبال می‌کند.

بسته اینستاگردی

معصومه ابتکار در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دیروز در اولین ساعات پیوستن به هیات جمهوری اسلامی ایران در پاریس با وزیر امور خارجه فرانسه دیدار و گفت و گو کردم.ابتدا مروری بر توفیق های به دست آمده از توافق پاریس در دسامبر 2015 برای نیل به مقابله با پدیده گرمایش جهانی که ایران از آن آسیب های فراوانی دیده صورت گرفت و موضوع در ابعاد گسترده اقتصادی، اجتماعی، محیط زیستی، بهداشتی و همچنین انرژی بررسی شد. 

آقای فابیوس ضمن قدردانی مجدد از نقش موثر ایران در ارایه مشورت ها به ریاست نشست مذکور در فرآیند شکل گیری مذاکرات و اقداماتی که نمایندگان ایران برای به ثمر نشستن ابعاد گسترده توافق پاریس انجام داد، بر مبادله تجربه و سرمایه گذاری در بهینه سازی مصرف انرژی و استفاده از انرژی های جایگزین خورشیدی و بادی در ایران اعلام آمادگی کرد؛ چه برای تولید و چه احداث این نیروگاهها.

من هم با اشاره به پیروزی چند جانبه گرایی، چه در مسیر مذاکرات هسته ای و چه در توافق نامه پاریس به عنوان مدلی موفق و کارآمد با قابلیت تعمیم به معضلات تنش زا در ابعاد جهانی، بر ضرورت گفت و گو و بسط این روش و الگوی کاری در شرایط کنونی تاکید کردم.امروز بعد از ظهر تفاهم نامه زیست محیطی میان دو کشور ایران و فرانسه در حضور روسای جمهور دو کشور به امضاء خواهد رسید که خبر آن را منتشر خواهم کرد.

بسته اینستاگردی


احمد رضا عابد زاده در صفحه اینستاگرامش عکسی از خود و الیور کان دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال آلمان منتشر کرد.

بسته اینستاگردی

محسن یگانه با تصویر زیر صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد.

بسته اینستاگردی

علی لاریجانی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به سفر اخیرش به کشور عراق نوشت: بسم الله الرحمن الرحیم توفیق زیارت مرقت مطهر امام حسین (ع) در سفر به عراق برای کنفرانس بین المجالس بهترین بخش سفر بود.
از حضرتش می خواهم مشکلات جهان اسلام رفع گردد.علی لاریجانی

بسته اینستاگردی

آزاده نامداری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: اي زندگي بردار دست از امتحانم ديگر نه ميدانم،نه ميخواهم بدانم....دلبسته ي افلاكم و پا بسته ي خاك فواره اي بين زمين وآسمانم.
پ.ن.هنوز آفتاب برنيامده،وچراغهاي شهر نيمه روشنند،و من انديشناك درانتظار طلوع ،لب پنجره ام.

بسته اینستاگردی

ویشکا آسایش در صفحه اینستاگرام خوب با انتشار عکس زیر نوشت: با جناب حميد فرخ نژاد سر صحنه "خوب، بد، جلف" به كارگردانى پيمان قاسمخانى

بسته اینستاگردی




انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
درود بروزیر محترم بهداشت با این پست های زیبایی ک توی اینستاگرامشون میذارند...زنده باشی آقای وزیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
فقط وزیربهداشت
Germany
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۴
اي ول وزير بهداشت . بهت افتخار ميكنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۴
یه کم از سخنان وزیر بهداشت عبرت بگیریم