بسته اینستاگردی قسمت 156؛

گریم جالب امین تارخ/عکس تولد بازیکن پرسپولیس/دست پخت بهاره رهنما/شاخ سبیل بنفشه خواه

به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.
بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

محمود واعظی وزیر ارتباطات در سفر خود به دیدار علمای گرانقدر رفت و عکس هایی از دیدارهای خود را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرد.

وی نوشت: "دیدار با علماء و فرزانگان در استان قم فرصت مغتنمی بود تا کلامشان چراغ راهمان شود."

اینستاگردی

اسکندری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: استاد امين تارخ درسريال ابن سينا اجرا. امير اسكندرى گريمور سريال كيميا

اینستاگردی

احمد نوراللهی بازیکن تیم پرسپولیس است که پیش از آن سابقه عضویت در باشگاه فوتبال فولاد یزد را دارد. این بازیکن در فصل اول و فصل دوم حضورش در پرسپوليس یکی از برترین ها بود و حتی برای بازی به تیم ملی دعوت شد.
نوراللهی عکسی از جشن تولد خود را منتشر کرد و نوشت: "سلام... مرسي از همه كه تولدم رو تبريك گفتن و مرسي از بچه ها كه يه شب خوب رو برام ساختن."

اینستاگردی

بهاره رهنما با انتشار عکسی از خود که در حال آشپزی است، نوشت: " برنامه دستپخت هاى خودمونى چهارشنبه حوالى ساعت ١٩:٣٠ از شبكه دو پخش ميشه و تكرارش هم پنجشنبه ساعت ١٣:٣٠
چند روز پيش رفتيم و اين برنامه رو ضبط كرديم...  روز خوبى بود، آشپزى خوبى بود و برنامه خوبى شد...."

اینستاگردی

 بیژن بنفشه‌خواه بازیگر ایرانی مجموعه‌های طنز تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی است و در مجموعه‌های طنز «این چند نفر»، «بدون شرح»، «مرد دوهزارچهره»، «قهوه تلخ»، «ساختمان پزشکان»، «خانه اجاره‌ای» و «راه طولانی» به ایفای نقش پرداخته‌است.

این بازیگر طنزپرداز کشور عکسی از گریم متفاوت خود در برنامه "سه شو" شبکه سوم سیما را منتشر کرد و نوشت: "برنامه سه."

اینستاگردی

شهرزاد کمال زاده بازیگر جوان سینما و تلویزیون است که  پس از بازی در چند فیلم و سریال با نقش آفرینی در سریال راه طولانی در سال ۹۱ به شهرت رسید.این بازیگر جوان علاوه بر عضویت در تیم های فوتبال و والیبال بانوان هنرمندان، از فعالان محیط زیست است و تصاویری از کمک به حیوانات را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

وی در جدیدترین پست های اینستاگرام خود، تصاویری از حضورش در باغ وحش وکیل آباد را منتشر کرد و نوشت: "منو دوست با مزه ام استار خانم كه تازه يه هفته است كه به دنيا اومده در باغ وحش وكيل آباد مشهد با تشكر از آقاى طيرانى عزيز و آقاى بابالو."

اینستاگردی


ابراهیم شفیعی بازیگر مجموعه هایی چون خنده بازار، شکرآباد و محله گل و بلبل در اینستاگرام خود نوشت: اره ماااادر. عکس نسبتا قدیمی از دوران خنده بازار.

اینستاگردی


عارف لرستانی بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران است و با مجموعه جنگ ۷۷ به کارگردانی مهران مدیری پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن در چندین مجموعه دیگر با او همکاری کرد. وی از بازیگران پرکار در اینستاگرام است و در جدیدترین پست خود، عکسی اتیکت اسم خود در دوران آموزشی را منتشر کرد.

اینستاگردی


لیلا اوتادی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بعضى از گريمهاو نقشها براى من دوست داشتنيه و بياد موندنيه،اين عكس يه گريم زيبا در فيلم تاريخى آشوبه كه خيلي دوستش دارم و اميدوارم زودتر اكران بشه. و يه خبر براى عزيزانى كه از كار جديد سوال كردن دارم: يه نقش بسيار متفاوت و جالب در يك سريال بسيار خوب ماه مبارك رمضان قبول كردم و مهمان خونه هاى گرم شما عزيزان هستم درماه ميهمانى پروردگار.

اینستاگردی




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.