بسته اینستاگردی(151)؛

گلزار سفیر اسکی ایران / هنرنمایی شاکردوست در لندن /رژه گارد ویژه پاپ در اینستاگرام بعیدی نژاد

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

حسن روحانی رئیس جمهور ایران که این روها در ایتالیا به سر می برد، عکسی از دیدار با ایرانیان مقیم رم را منتشر کرد و نوشت: "دقایقی پیش؛ در جمع ایرانیان عزیز مقیم ایتالیا."

اینستاگرام

محمد نهاوندیان رئیس دفتر روحانی که در سفر به ایتالیا رئیس جمهور را همراهی می کند، نوشت: "تعامل سازنده با جهان درحاشيه نشست تجارى ايران-ايتاليا در كنار رياست محترم جمهور دكتر روحانى."

اینستاگرام

علی لاریجانی رئیس مجلس، عکسی از حضور خود در سامرا منتشر کرد و نوشت: "زیارت مضجع شریف امامین عسگریین علیهم السلام و بازدید از مراحل بازسازی این بارگاه ملکوتی."

اینستاگرام

حسن قاضی زاده هاشمی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "دوشنبه و اولین روز سفر رییس جمهور به ایتالیا، دیداری با خانم لورنزین وزیر بهداشت ایتالیا داشتم؛ در فضایی صمیمانه که امیدوارم به انتقال تجربیات ارزشمند این کشور در حوزه بهداشت و درمان و نیز گسترش روابط با ایران بیانجامد. ارائه خدماتی که شایسته ملت شریف ایران باشد، بی شک نیازمند بهره گیری از تجربیات بین المللی به ویژه در حوزه سلامت است.

حال که با تلاش همکارانم در دولت و دعای خیر مردم فصل جدیدی از مناسبات بین المللی آغاز شده است، سفر کوتاه به ایتالیا و بازدید از مراکز بهداشتی درمانی این کشور را فرصت مغتنمی می دانم که می تواند آغازگر همکاری های جدیدی در حوزه سلامت با کشورهای اروپایی باشد.

امروز در کنار بحث و تبادل نظر پیرامون گسترش تفاهم و همکاری در زمینه های ارتقاء بهداشت عمومی؛ کنترل ایمنی مواد غذایی؛ ساخت بیمارستان و فناوریهای دارو؛ نکته قابل توجه دیگر، آشنایی کامل طرف ایتالیایی با ایران بود.

خانم بيتريس لورانزین آشنایی زیادی با ایران داشت. برای اینکه ثابت کند فردي عملگراست؛تاکید کرد بلافاصله پس از سفر، موارد مورد تفاهم را پيگيري خواهد كرد.

وي حتی اشعار شعرای ایرانی را خوانده و به آنها علاقمند است، و برای سفر به ایران بسیار ابراز تمایل کرد و به مطایبه گفت که دوقلوهای کوچکی دارد و چون  مشغول مراقبت از انهاست، این امر سفر را برایش مشکل کرده است. همانجا با اشاره به عادی بودن چند قلوها در ایران، به وی اطمینان خاطر دادم که با خیال آسوده می تواند به کشورمان سفر کند.

امید که با گسترش همکاری در بخش های مختلف بهداشتی ودرمانی با کشورهای پیشرفته جهان، بتوانیم گام های بلندی در ارتقاء سطح سلامت مردم شریف و عزیز کشور برداریم."

اینستاگرام

حمید بعیدی نژاد با انتشار پستی در اینستاگرام خود، درباره گارد ویژه پاپ توضیحاتی ارائه داد.

وی نوشت:

" ورود رياست جمهوري اسلامي ايران به محوطه كاخ پاپ در واتيكان.

اين گارد مخصوص پاپ در واتيكان خود تاريخي طولاني دارد. واحد گارد مخصوص پاپ از نيروهاي زبده و تربيت شده سويسي هستند كه براي اولين بار در سال هزار و پانصد و شش ميلادي يعني بيش از پانصد سال پيش به استخدام واتيكان در آمدند. سويسي ها بويژه در آنزمان از شناخته شده ترين و شجاعترين جنگجويان اروپايي بودند كه تا سرحد مرگ ميجنگيدند. از قرون گذشته اين سنت در ميان سربازان سويسي بوجود آمد كه به درخواست دربارهاي اروپايي بعنوان شغل به استخدام ديگر كشورها نيز درآيند. بر اين اساس واحدهاي نظامي سويسي كه از آموزشهاي خيلي خوبي هم برخوردار بودند براي عملياتهاي ويژه نظامي به كشورهاي ديگر عازم ميشدند. در آن اعصار در اروپا دولت شهرها و دربارهاي بسيار متعدد و كوچكي وجود داشتند كه طبيعتا فاقد ارتش ملي به معناي امروزي بودند و بازار شغلي خوبي براي اين نيروها فراهم ميكردند. نظم و انضباط نظامي اين سربازان سويسي و حس قوي وفاداري آنان باعث شده بود كه اين نظاميان در قرون گذشته شهرت خوبي در اروپا پيدا كنند. بر همين اساس يك واحد نظامي در حدود صد و بيست نفر در پانصد سال پيش به استخدام واتيكان در آمدند و جالب اينست كه تا امروز نيز حضور خود در واتيكان را حفظ كرده اند.

بر اساس رويه، اعضاي اين گارد مخصوص از اتباع جوان كشور سويس واز ميان پيروان كاتوليك، و از ميان كساني كه دوره هاي عمومي و مخصوص نظامي در ارتش سويس را گذرانده و گواهينامه دريافت كرده باشند انتخاب ميشوند.

اعضاي گارد در واتيكان اقامت دارند و هزينه هاي اقامت آنان نيز بعهده واتيكان بوده و ماهانه حقوق ثابتي دريافت مي كنند. اعضاي گارد حفاظتي واتيكان هنوز همان فرم و رنگ لباس قديم خود را حفظ كرده اند و به اين شيوه تداوم حضور گارد سويس در واتيكان در پانصد سال گذشته را به نمايش ميگذارند."

اینستاگرام

الناز شاکردوست که برای تحصیل به انگلیس سفر کرده است، تصویری از اثر هنری خود را منتشر کرد و نوشت: " چقدر دوست داشتم بتوانم هرآنچه را كه دوست ميدارم در صفحه ام به اشتراك بگذارم بدون آنكه قضاوت شوم همچون نقاشى هايم."

اینستاگرام

یکی از تفریحات سوپراستار ایرانی، اسکی است، وی عکسی از کارت اسکی خود در اینستاگرام منتشر کرد، که رویگلزار  آن نوشته شده است: "محمدرضا گلزار اولین سفیر اسکی ایران است."

اینستاگرام

شهرام حقیقت دوست نیز نوشت : " امروز تو مطب دكتر اين شيشه تو خالي با عينك با كيفيتش توجه منو بدجوري به خودش جلب كرد... !!! براتون آشنا نيست؟."

اینستاگرام

عارف لرستانی که در کنار بازیگری به فوتبال نیز علاقمند است، نوشت: " تمرين امشب تيم هنرمندان باحضور جناب آقاى حسين كلانى و علي كريمى عزيز. بهمن ماه94 "

اینستاگرام



ویشکا آسایش عکسی از گریم خود در فیلم جدیدش را منتشر کرد و نوشت: " پشت صحنه "خوب بد جلف " در حال گريم شدن با مريم مهربون."

اینستاگرام

حمید فرخ نژاد هم سلفی خود با ویشکا آسایش در فیلم جدیدشان را منتشر کرد و نوشت: " با خانم ويشكا آسايش عزيز در فيلم سينمايي خوب بد جلف."

اینستاگرام

دانیال عبادی عکسی از یک بسیجی در دوران دفاع مقدس را منتشر کرد و نوشت:

" شايد سى و اندى سال پيش....

عكسى كه جديدا با گرفتنهاى متنوعش كلى حال ميكنند مردم دنيا...

دم ايران و ايرانى گرم."

اینستاگرام

رضا عنایتی که در مشهد مقدس است، با انتشار عکس خود در حرم امام رضا (ع) نوشت: " براتون دعا كردم."

اینستاگرام

مهرداد کفشگری که این روزها در اینستاگرام فعال تر شده است، با انتشار عکسی دسته جمعی با هم تیمی های سرخپوش خود نوشت: "داداش محسن، تولدت مبارک، ان شاءالله 120 ساله بشی و همیشه موفق باشی، فقط قرمز."
اینستاگرام


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۰۸ بهمن ۱۳۹۴
تصویری که آقای عبادی منتشر کرده بود خیلی زیبا بود ....