قزوین ؛

تجهیزات راهداری قزوین متناسب با نیاز استان نیست

معاون راه‌و شهرسازی قزوین گفت: تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری قزوین متناسب با نیاز استان نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ جواد حق‌لطفی اظهار داشت: با توجه به بارش برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان قزوین و همچنین مسیرهای کوهستانی این استان تردد در برخی از محورها با مشکلاتی مواجه شده بود که با برنامه‌ریزی راه‌و شهرسازی استان قزوین هم‌اکنون تمام راه‌های مواصلاتی قزوین برای تردد باز است.

حق‌لطفی افزود: اداره‌کل راه‌وشهرسازی قزوین به منظور ساماندهی راه‌های مواصلاتی قزوین در هنگام بازش برف بیش از 40 اکیپ راهداری را در محورهای مواصلاتی قزوین مستقر کرده تا بتوانند در هنگام نیاز جهت مناسب‌سازی راه‌های استان اقدام کنند.

وی با تاکید به این نکته که تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری قزوین متناسب با نیاز استان نیست، گفت: آنچه در ارائه خدمات مطلوب به همشهریان و مسافرانی که از محورهای مواصلاتی قزوین تردد می‌کنند حائز اهمیت است سرعت عمل و تجربه بوده که خوشبختانه راهداران قزوین با توجه به کمبود ماشین‌آلات و تجهیزات عملکرد مطلوبی را در این حوزه نشان داده‌اند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین عنوان کرد: در 48 ساعت گذشته بیش از 250 ماشین آلات راهداری به ارائه خدمات به همشهریان پرداختند که عمده آن‌ها در محورهای مواصلاتی و بخشی دیگر در راه های کوهستانی همچون الموت قزوین استقرار دادشتند.

وی با اشاره به عملکرد راهداری قزوین در منطقه الموت بیان کرد: منطقه الموت با توجه به وهستانی بودن و وجود گردنه‌های زیادی که در این منطقه وجود دارد، بارش برف می‌تواند مشکلات فراوانی را در تردد وسایط نقلیه به وجود آورد به همین منظور سرعت در ارائه خدمات در این منطقه از اهمیت ویژه برخوردار است.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.