قزوین ؛

بدهی ۸۵ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: بدهی بیمه‌ها تاکنون به دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین ۸۵ میلیارد تومان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مهدی یوسفی  اظهار داشت: از مردادماه‌ امسال تاکنون بدهی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه با تعاملاتی که وزارت بهداشت و وزارت راه بخشی از بدهی‌های شرکت‌های بیمه‌ای پرداخت شده است، عنوان کرد: بدهی بیمه‌ها به مدت 6 ماه پرداخت نشده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای سطح کیفی خدمت‌رسانی به مردم شهرستان آبیک، بیمارستان شهدای این شهرستان تجهیز و تکمیل می‌شود.

وی افزود: در صورتی که تجهیز و تکمیل این بیمارستان انجام شود می‌توان تا یک ماه آینده به بیماران خدمات مطبوبی را ارائه کرد.

معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با اشاره به اینکه در حال حاضر بخش‌های اورژانس، کلینیک تخصصی و آزمایشگاه در حال خدمت‌رسانی به مردم شهرستان آبیک هستند، عنوان کرد: بخش معاینه بیماران سرپایی و بخش بیماران بستری نیز راه‌اندازی می‌شود.

یوسفی با اشاره به اینکه بخش بستری بیمارستان شهدای شهرستان آبیک با خرید خدمت به‌صورت برون‌سپاری به بخش خصوصی واگذار می‌شود، تصریح کرد: بیماران در این بیمارستان با تعرفه‌های دولتی معاینه و درمان می‌شوند.

وی با اشاره به سیاست‌های جدید وزارت بهداشت، گفت: براساس این سیاست، دسترسی آسان مردم به خدمات بهداشتی و درمانی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: علاوه بر این ها، بخش رادیولوژی بیمارستان آبیک راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: بدهی ، دانشگاه ، بیمه ، کلینیک ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.