قزوین ؛

400 هزار قزوینی زیر چتر بیمه رفتند

بر اساس موافقت پارلمان محلی 400 هزار شهروند قزوینی به همراه یک‌هزار واحد مسکونی آنان به زیر چتر بیمه خسارت جانی و مالی و اتفاقات ناشی از آتش سوزی، سیل، آبگرفتگی، صاعقه و انفجار رفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ محمدرضا صدیقی  اظهار کرد: این مهم به تعداد 100 هزار واحد و به ارزش هر واحد 70 میلیون ریال صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بعد از خسارت هر واحد ساختمانی در نواحی متصل و منفصل که پس از حوادثی شامل آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، سیل و آب‌گرفتگی صورت گرفته باشد، بیمه وارد کار شده و نسبت به پرداخت مبلغ یاد شده اقدام می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: بر این اساس منازل مسکونی، اموال منقول و غیرمنقول شهروندان به همراه تجهیزات و امکانات شهری که بر اثر حوادث و رخدادهایی که ذکر شد دچار خسارت شوند، در طول مدت قرارداد، بیمه خسارت‌های وارده را به آنان پرداخت می‌کند.

صدیقی تصریح کرد: همچنین 400 هزار شهروند قزوینی و اشخاص ثالث اگر در نتیجه عمل و یا عدم انجام کاری از سوی اعضای حقیقی، حقوقی، مدیران و کارکنان در شهر دچار خسارت مالی و جانی شوند، بر اساس قرارداد یکساله منعقد شده بین شهرداری و شرکت بیمه، میزان خسارت وارده حداکثر تا سقف مندرج در بیمه‌نامه پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: چتر ، بیمه ، شهروند ، صاعقه ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.