مشهد؛

دوستی با دشمنان بصیرت انتخابات پیش رو را از بین می‌برد

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانش نامه انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمنان پس از جنگ تحمیلی و تحریم اقتصادی و ترور نتوانستند راه را به جایی ببرند و حالا از در دوستی وارد شدند تا به اهداف خود برسند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید حمید روحانی در مراسم چله انقلاب که باموضوع تاریخ نهضت انقلاب اسلامی در فرهنگسرای غدیر برگزار شده بود گفت: برخی از دولتی ها در پی این هستند که اسلام را ازسیاست جداکنند و طرز فکری مقاومت را از مردم بگیرند به همین علت می‌گویند باید از شعارهای ضدآمریکایی دست کشید؛ این افراد نقش مردم را در عرصه‌های سیاسی انکار می‌کنند و عقیده دارند مردم تنها در رای دادن می‌توانند اظهار نظر کنند و در اداره کشور نقشی ندارند.

وی تصریح کرد: دشمن را دوست پنداشتن برخلاف عقلانیت است؛کسانی که به خاک ایران چشم طمع دارند را چگونه می توان در خانه راه داد و باانها ابراز دوستی کرد درحالی که خداوند در قران کریم به صراحت می فرماید دشمنان مرا و خودتان را دوست نپندارید و این افراد را منافق می داند و به انها وعده عذاب می دهد.

حجت الاسلام سیدحمیدروحانی درخصوص تکلیف مردم در انتخابات پیش رو گفت: در انتخابات پیش رو باید با چشم باز و آگاهانه رای دهیم؛ببینیم افرادی که به انها رای می‌دهیم چقدر برای این ملت و انقلاب واسلام دلسوز بوده و به انها خدمت کرده‌اند.

وی توجه مردم را برای انتخابات صحیح به فرمایشات رهبری ارجاع داد و افزود: مقام معظم رهبری در تعریف فرد اصلح اینگونه فرموده اند که مردم کسی را ترجیح دهند که زمینه ساز عزت برای انقلاب کشور باشد و به توانایی ملی اعتقاد داشته باشد همچنین به آرمان های انقلاب وفادار بوده و به آمریکا گرایش نداشته باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.