مشهد؛

لزوم استفاده از ظرفیت جامعه ی کارگری و بازنشستگان درنظام تصمیم سازی ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی خواستار تعیین سهم و نقش برای جامعه ی کارگری و بازنشستگان، جهت مشارکت دادن آنان در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی ها شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد محسن صادقی درجلسه ای با نمایندگان تشکل های کارگری استان با بیان اینکه در خراسان رضوی، هزار و 100 تشکل کارگری و کارفرمایی فعال است گفت: این ظرفیت فوق العاده ای محسوب می شود تا بتوان با استفاده از آن، نقش موثرتری در تصمیم سازی های ملی ایفا کرد.

وی گفت: تقویت تعامل تشکل های کارگری، کارفرمایی و دولت، باعث اتخاذ تدابیر و سیاست های راهگشاتری می شود. 


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به استقبال چشمگیر شرکت های خارجی برای حضور و سرمایه گذاری در استان، اظهار داشت: انتظار می رود جامعه ی کارگری و بازنشستگان استان با توجه به تجارب ارزنده ای که دارند؛ اولویت های سرمایه گذاری در هر بخش را به دست آورند.

صادقی به وجود سرمایه های خرد و سرگردان در جامعه اشاره و تاکید کرد: باید با تجمیع و هدایت آن ها به سمت پروژه های مولد، در راستای تولید ثروت عمومی برنامه ریزی و تلاش کنیم.
وی یکی از مهمترین دستاوردهای اجرایی شدن برجام را خروج به تدریج از رکود اقتصادی دانست و گفت: با تحقق این مهم، زمینه ی رونق اقتصادی نیز فراهم می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه نباید انتظار داشت با پایان برجام و رفع تحریم ها، فوری همه ی شرایط اصلاح شود، افزود: دستاورد این موضوع در یک فرآیند با مشارکت بخش خصوصی و دولت، منجر به خروج از رکود و توسعه ی اقتصادی خواهد شد.

انتهای پیام/ف






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.