پیشنهاد اختصاص دو درصد بودجه عوارض شهری به نوسازی بافت‌های فرسوده

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: لازم است در بودجه سال 95 یک تا دو درصد از بودجه عوارض شهری به نوسازی بافت‌های فرسوده اختصاص پیدا کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و چهارمین جلسه شورای شهر تهران اظهار داشت: گزارش‌های ارائه شده از سوی شورایاری‌ها دستاوردهای زیادی را به همراه دارد و راهکارهای مناسبی به شورا ارائه می‌دهد.

وی افزود: پیشنهاد می‌کنم در بودجه سال 95 یک تا دو درصد عوارض شهری به نوسازی بافت‌های فرسوده اختصاص پیدا کند تا سال 95 آغازگر یک تحول در نوسازی بافت‌های فرسوده باشد زیرا عدم رسیدگی به این مسئله به یکی از نقاط تاریک عملکرد شورا تبدیل شده است.

طلایی ادامه داد: سرانه فضای سبز در منطقه 10 پایین است و با توجه به این مسئله پیشنهاد می‌کنم در بودجه سال 95 بودجه سرانه منطقه 10 ، البته با تبصره‌های خاصی افزایش چشمگیری پیدا کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در تصویب کلیات بودجه سال 95 بودجه نقدی در دل بودجه غیر نقدی احاطه شده که باعث بدهکاری بیشتر شهرداری می‌شود زیرا بودجه غیر نقد پولی به دست شهرداری نمی‌دهد و  بعد گفته می‌شود چرا شهرداری مطالبه پیمانکاران را پرداخت نمی‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار