مشهد؛

ریزش های انقلاب جرات نفوذ به دشمن می دهد

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اهمیت مساله نفوذ در نظام جمهوری اسلامی انقلابیون خسته از انقلابیگری را عامل اصلی نگاه نفوذی دشمن به کشور دانست.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امام جمعه مشهد در همایش ارکان حلقه‌های صالحین که در حسینه امام خمینی(ره) برگزار شد،‌ گفت: وقتی دشمن احساس می‎کند خیلی از چهره‎های انقلابی اوایل انقلاب امروز به صورت عناصر فرسوده و خسته از انقلاب در آمده‌اند و همچنین در برابر ارزش‌های انقلاب موضع شدید می گیرند، به خودش اجازه می‌دهد که نفوذ کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نتیجه نفوذ دشمن دو چیز است، تاکید کرد: دشمن در مرحله نخست نفوذ، به تخریب ارزش‌های انقلاب می پردازد و می‌خواهد سنگلاخ دین و اسلام را که مانع رسیدن استکبار به اهدافش شده از سر راه بردارد.

خطیب جمعه مشهد با بیان اینکه بهترین راهکار نفوذ دشمن ورود کسانی به مجلس که گرایشات غربی دارند است، گفت: باید توجه داشت که با ورود افراد زاویه‌دار با رهبری به مجلس شورای اسلامی در حقیقت جاسوسان آمریکایی وارد مرکز قانونگذاری کشور شده‌اند.

وی گفت: در زمان انقلاب قوی‌ترین افراد وابسته به این نظام نمی‌توانستند عمر انقلاب را پیش‌بینی کنند و اگر از افراد در این مورد سئوال می‌شد نهایت عمر انقلاب را عمر امام راحل می‌دانستند.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی و صهیونیست‌ها که ریشه در کشورهای دنیا داشتند مجموعه برنامه‌هایشان در یک نقطه خلاصه می‌شد که چگونه در جامعه اسلامی ما نفوذ کنند و بر کل نظام مسلط شوند و بتوانند حاکمیت خود را همانند گذشته درست و کشور را به عنوان پایگاه استخراج نیروهای انسانی و مادی برای خود کنند.


انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.