مشهد؛

در طول تاریخ انقلاب دشمنی آمریکا با ملت ایران مشهود است

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: در آغاز جنگ ،ادامه آن ، فتنه 88، جنگ اقتصادی و در کل تاریخ انقلاب دشمنی آمریکا با ملت ایران مشهود است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سردار نقدی در جمع مداحان مشهدی در گفتمان مقاومت و ایستادگی در سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: در جریان برجام نیز دشمنی آمریکا با ملت ایران در قالب پروژه نفوذ پیگیری می شود.

وی گفت: آمریکا همه سلاح های خود را علیه ایران به کار بست و شکست خورد حالا در قالب توطئه جدید ابراز دوستی می کند.

رئیس بسیج مستضعفان کشور افزود: ساده لوحی است که تصور کنیم آمریکا پس از 37 سال  از دشمنی با ملت ایران دست کشیده است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه هیچ تحریمی لغو نشده و فقط برخی تحریم ها تعلیق شده است گفت: عده ای در کشور می خواهند وانمود کنند آمریکا دوست ملت ایران است.

نقدی درباره آزادی جیسن رضائیان جاسوس آمریکایی هم گفت: آزادی این فرد در مقابل آزاد شدن پول های بلوکه ایران و برداشتن تحریم بانک سپه انجام شد و دیپلماسی در آن نقش چندانی نداشت چون با آمریکا فقط باید با زبان زور صحبت کرد.

وی با اشاره به خطر نفوذ دشمن در دوران پس از برجام گفت: به جزئ نفوذ فردی ،القائ این موضوع که پیشرفت ایران مدیون ارتباط با آمریکا است نیز نوعی جریان نفوذ است.

سردار نقدی افزود: پیشرفت ایران در مقابله با آمریکا است و نتیجه مذاکره سال های اخیر با آمریکا کاهش قیمت نفت و افزایش بیکاری در جامعه بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: سیاست نگاه به غرب در دو سال گذشته افزایش پرونده های قضایی ، طلاق و کند شدن شتاب علمی کشور را موجب شده است.

سردار نقدی با انتقاد از سیاست های اقتصادی دولت گفت: در حالیکه کشور نیاز های مهمی دارد خرید هواپیما که نوعی رفاه طلبی است چه ارزشی برای کشور دارد و حتی برای توضیح خرید آنها نیز دروغ می گویند.

وی درباره دخالت عربستان در یمن هم گفت: جنگ عربستان با یمن تا پایان یافتن ذخایر ارزی عربستان و انتقال آن به شرکت های اسلحه سازی آمریکا ادامه دارد.

سردار نقدی گفت: ضعف آمریکا در مذاکرات اخیر ترس از گسترش اسلام است و کسانی که هنگام مذاکرات با دشمن از موضع ضعف می گویند خزانه کشور خالی است دیپلوماسی بلد نیستند.

وی بر هوشیاری در مقابل دشمن بویژه در آستانه انتخابات تاکید کرد.

انتهای پیام//گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.