کرمان؛

شناسایی83سایت غیرمجازدر کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از شناسایی 83 سایت فاقد مجوز در استان کرمان خبر داد گفت :دستورات قضائی لازم در این خصوص صادر شده است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان دادخدا سالاری که به همراه رئیس کل دادگستری استان به منظور شرکت در نشست پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی به شهرستان جیرفت سفر کرده بود در جمع اهالی رسانه افزود: علاقمند به بستن رسانه ها در مرحله اول نیستیم وسعی می کنیم در جایی که تخلفی صورت گرفته با تذکر مشکلات را حل کنیم ولی اگر جرمی صورت پذیرد دادستانی برخورد قانونی خواهد کرد.

وی بیان اینکه نگاه رئیس کل دادگستری به مطبوعات علمی و فرهنگی است ،افزود: رسالت مطبوعات همانند رسالت حضرت زینب (س) است لذا بیشتر دقت کنند.
این مقام ارشد قضائی استان کرمان اعلام کرد:در راستای پیشگیری از جرائم انتخاباتی،فضای مجازی به صورت شبانه روزی توسط اکیپی متشکل از قضات مجرب وصاحب نظر در خصوص فضای مجازی،کارشناسان اداره کل اطلاعات وپلیس فتا این فضا مورد رصد قرار می گیرد.

وی تصریح کرد:به جرائم انتخاباتی واقدامات خلاف قانون به صورت فوق العاده وخارج از نوبت در دادسرای عمومی وانقلاب مرکز استان رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: شناسایی ، سایت ، غیرمجاز ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.