کرمان؛

انتخابات پیش رو برگ افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران

امام جمعه زرند گفت: دشمنان بدانند مردم حماسه ساز ایران، انتخابات آینده را به برگ افتخار نظام جمهوری اسلامی تبدیل می کنند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام ابراهیمی در خطبه های نماز این هفته با ، با تجلیل از حضور حماسی مردم در صحنه های مختلف دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی طی عمر با برکت نظام تصریح کرد: مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر مشت محکمی به دهان یاوه گویان خواهند زد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تبلیغات سوء دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات 7 اسفندآغاز شده است تا این تبلیغات به خیال خام بدخواهان، ملت ایران را از مسیر انقلاب خارج کند و دشمن به شدت برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان برنامه ریزی کرده و در صدد نفوذ و فتنه انگیزی جدید است و دشمنان بدانند مردم حماسه ساز ایران، انتخابات آینده را به برگ افتخار نظام جمهوری اسلامی تبدیل می کنند.

خطیب جمعه زرند. در ادامه گفت .انقلاب اسلامی ملت مسلمان ایران زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) و حفظ و پاسداری از این حکومت الهی از با اهمیت ترین واجبات است. افزود: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) مسیر حرکت این انقلاب و نظام در راستای زمینه سازی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) و تحویل نظام اسلامی به صاحب اصلی آن به دست رهبران این نظام بوده است امروز بر همه ما در هر جایگاه و شرایطی که هستیم پاسداری و محافظت از این شعارها و ارزش‌های والا یک وظیفه است تا ان‌شاء‌الله این انقلاب متصل به قیام منجی عالم حضرت مهدی موعود (عج) شود.

خطیب جمعه زرند .با اشاره به دشمنی دیرینه ایران و آمریکا بیان داشت: اگر امام خمینی(ره) فرمودند رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است یا رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند ما سر سازش با آمریکا نداریم این رفتار و گفتار ریشه در فرهنگ عاشورا دارد

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت :به رغم تمامی تلاش‌های دشمن مبنی بر تحریم‌های گسترده علیه ایران بحمدالله جوانان رشید ایران در تمامی حوزه‌ها و بخش‌های دفاعی توانسته‌اند دستاوردهای بسیار بزرگی به خصوص در حوزه‌‌های علمی و فناوری داشته باشند و ساخت هواپیمای بدون سرنشین با برد 2هزار کیلومتراز افتخارات این مرز و بوم است که بدست فرزندان ایران اسلامی ساخته شده است.

وی باگرامیداشت دهه مبارکه فجر.بر بر گزاری هر چه باشکوهتر آیین های دهه فجر تاکید کرد و با اشاره به افتتاح طرحهای مختلف در این شهرستان از مسئولین اجرایی شهرستان قدر دانی کرد .

وی با بیان اینکه مردم در انقلاب اسلامی نقش افرینی داشته اند گفت : جشنهای دهه مبارکه فجر باید بیشتر مردمی باشد .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.