قم؛

وظیفه دولت استقلال و بی‌نیازی کشور از دیگران است

آیت الله صافی گلپایگانی مرجع تقلید شیعیان اظهار داشتند: کار مهم شما، اعتلاء، استقلال کشور و بی‌نیازی مملکت از دیگران است که باید در فناوری و علم از دیگران بر‌تر بوده و محتاج به آنان نباشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از قم؛ آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در دیدار معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: این دولت بحمدالله تعالی گام‌های خوبی در انجام خدمت به مردم و عظمت و عزت مملکت برداشته که قابل تقدیر است و رضایتمندی مردم را در پی دارد.

مرجع تقلید شیعیان افزود: در روایاتی آمده است: "مَن کَانَ للهِ کَانَ اللهُ مَعَهُ"هر‌کس که برای خدا کار کند، خدا هم با اوست

آیت الله صافی گلپایگانی ادامه داد: کار مهم شما، اعتلاء، استقلال کشور و بی‌نیازی مملکت از دیگران است که باید در فناوری و علم از دیگران بر‌تر بوده و محتاج به آنان نباشیم.

استاد برجسته حوزه عنوان کرد: دهه فجر  دهه شکر و سپاس است که در مردم در سایه دین توانستند انقلاب کرده و تعالیم ارزشمند اسلامی را در مملکت دوباره احیاء کنند.

وی ادامه داد: در این راه شهدا با تحمل مشقات، مشکلات زیاد و با جانفشانی، توانستند ارزش‌های اسلامی را در مملکت، پایه‌گذاری کنند؛ از همین‌رو باید شکر این نعمت بزرگ را به‌جا آورده و در درگاه خداوند متعال سپاسگزار باشیم و نباید با کارهای خلاف شرع و غیر ارزشی کفران نعمت کنیم که در پیشگاه خداوند و ارواح طیبه شهدا مسئولیم.

مرجع تقلید تقلید شیعیان بیان کرد: به‌حمدالله دولت در حدّ توان خود خدمات زیادی را انجام داده که قابل تقدیر است و باید بیشتر از این‌ها خدمت کند

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی تصریح کرد: توقع ما از این دولت و شخص ریاست‌جمهوری زیاد است، البته این دولت که برای عزت نظام و مملکت در سایه تعالیم حیات‌بخش اسلام خدمت می‌کند مورد علاقه من است و نیز شخص رئیس‌جمهوری را دوست داشته و دعا می‌کنم که در جلب رضایت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و رفع مشکلات مملکت و رفاه و معیشت ضعفا موفق باشند و از فرصت‌ها استفاده کرده و راه صحیح که‌‌ همان راه دین و عزّت مسلمانان است را ادامه دهند.

در ابتدای این دیدار، جهانگیری با ابلاغ سلام ریاست‌جمهوری به معظم‌له و تشکر از توصیه‌ها و ارشادات ایشان، گزارشی از سفر خود به قم و فعالیت‌های دولت ارائه داد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.