آثار منتخب جشنواره تجسمی فجر در فرهنگسرای بهمن

امسال برای اولین بار تعدادی از آثار منتخب جشنواره تجسمی فجر به نگارخانه فرهنگسرای بهمن آمده‌اند.

محمدرضا ملیجی، مدیر نگارخانه فرهنگسرای بهمن، در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با توجه به اینکه فضای نگارخانه بهمن بسیار بزرگ است و سالنی حدود 1500 متر را در اختیار دارد، ظرفیت خوبی برای برپایی نمایشگاه‌های خوب و حرفه‌ای دارد. همان‌طور که تاکنون نمایشگاه‌هایی مثل نمایشگاه «غزه» و «داعش» و یا نمایشگاه «فرزند بیشتر» در سطح ملی در اینجا برگزار شده است.

وی افزود: طی چند ماه گذشته طبق نامه‌نگاری‌هایی که با امور تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام دادیم، قرار شد همه آثار منتخب تجسمی فجر در یک محل خاص به نمایش درنیاید و در فضاهای مختلف و گالری‌های گوناگون به نمایش درآید. از این رو پس از موافقت امور تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد، تعدادی از آثار منتخب فجر به نگارخانه فرهنگسرای بهمن آمد.

وی خاطرنشان کرد: به اعتقاد من باید از تمام ظرفیت‌ها در پیشبرد هنر بهره جست که یکی از آنها آموزش و پرورش است. در این چند روز بیش از 1000 دانش‌آموز به نگارخانه آمدند از آثار بازدید کردند و با آنها عکس یادگاری گرفتند.

ملیجی تصریح کرد: در این نمایشگاه حدود 50 اثر با ابعاد 70×100 ارایه شد که با توجه به اعتقاد قلبی من مبنی بر اینکه فرهنگسرای بهمن با حمایت ریاست فرهنگسرا بنا دارد کلیددار هنرمندان این دوره باشد. خوشحالم که این نمایشگاه حرفه‌ای در نگارخانه فرهنگسرا به نمایش درآمد.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان برای بازدید از آثار منتخب جشنواره تجسمی فجر می‌توانند به نگارخانه فرهنگسرای بهمن مراجعه نمایند.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار