قزوین؛

اختصاص زمین رایگان برای احداث واحد مسکونی مددجویان

مدیرکل کمیته امداد قزوین گفت: با توجه به دستور استاندار مقرر شد تا بخشداری و دستگاه‌های اجرایی برای احداث واحدهای مسکونی امکانات ملکی در اختیار کمیته امداد قرار دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ هدایت‌الله صفری اظهار داشت: در پی بازدید استاندار قزوین از مناطق الموت و بررسی مشکلات برخی از مددجویان کمیته امداد قزوین دستور لازم برای اختصاص زمین رایگان جهت ساخت واحد مسکونی برای این مددجویان صادر شد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: مقرر شد بخشداری و مسئولان دستگاه‌های اجرایی زمین رایگان به کمیته امداد داده و کمیته امداد استان قزوین به نام سرپرست خانواده  تحت حمایت ساختمان ساخته و در اختیار مددجویان قرار دهد.

وی با اشاره به سفر استاندار به شهرستان آوج نیز بیان کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر کارگاه آموزشی خیاطی نیز با شرکت 40 کارآموز تحت حمایت کمیته امداد با حضور استاندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در راستای اشتغال‌زایی و خودکفایی در شهرستان آبگرم افتتاح شد.

وی افزود: دوره آموزش خیاطی 460 ساعت است که پس از اتمام دوره آموزشی با همکاری و هماهنگی اداره فنی‌ و حرفه‌ای آزمون مهارتی از کارآموزان تحت حمایت گرفته و گواهینامه مهارتی در زمینه خیاطی به کارآموزان داده می‌شود.

صفری تصریح کرد: کارگاه آموزشی خیاطی برای کارآموزان تحت حمایت کمیته امداد رایگان بوده و هزینه هر نفر بیش از 2 میلیون ریال است که توسط کمیته امداد استان قزوین پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.