زارعی :

ایران پلی برای پیشرفت غرب آسیا است

رئیس فدراسیون کوهنوردی گفت: میزبان مجمع جهانی سنگنوردی هستیم، هدفمان از این کار گرفتن مسابقات جام های جهانی در آینده است.

ایران پلی برای پیشرفت غرب آسیا استرضا زارعی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  افزود: مجمع جهانی سنگنوردی روز اول اسفند 94 در هتل استقلال تهران برگزار خواهد شد، از دو سال پیش که این افتخار نسیب کشورمان شد هدفمان معرفی پیشرفت سنگنوردی ایران به جهانیان وکسب میزبانی رقابتهای جام های جهانی در آینده است .

وی تصریح کرد: ایران در غرب قاره کهن واقع شده است و به غیر از کشورمان و تاحدودی قزاقستان در این ورزش حرفی برای گفتن ندارند، این نشست می تواند پلی برای توسعه سنگنوردی در این قسمت آسیا باشد.

زارعی در ادامه گفت: برای شرکت دراین برنامه بین المللی تاکنون مارکو اسکولاری رئیس فدراسیون جهانی سنگنوردی آنتونی سی رئیس اتحادیه اسیایی این ورزش و یکی دو نفر عضو هیئت مدیره وارد ایران شدند و بقیه 15 عضو هیئت مدیره تا امشب وارد میهنمان می شوند.

وی عنوان کرد: برای مجمع جهانی سنگنوردی امسال60 نفر از 28 کشور دنیا به کشورمان می آیند این تعداداز امروز اغاز شده است وتا روز جمعه 30 بهمن وارد ایران خواهند شد.

زارعی تاکید کرد: دراین مجمع اتفاقات سال گذشته این ورزش بررسی و  انتخابات و تصویبها انجام خواهد شد.

رئیس فدراسیون کوهنوردی در پایان خاطر نشان کرد:حضور مسولین سنگنوردی دنیادر ایران افتخاربرزگی برای کشورمان است واعتبار این ورزش میهنمان رادر جهان بالا می برد.
انتهی خبر/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار