جام ملت های فوتسال آسیا؛

ازبکستان اولین فینالیست جام ملت ها/تایلند دومین مدعی ناکام آسیا

ازبکستان با برتری در ضربات پنالتی مقابل تایلند، به فینال جام ملت های آسیا 2016 راه یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار دو تیم ازبکستان و تایلند در تاشکند ازبکستان و از مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۱۶ برای رسیدن به فینال این مسابقات برگزار شد که طی آن ازبکستان توانست خود را به جدال نهایی مسابقات برساند و تایلند را به دیدار رده بندی بفرست.
 
این دیدار در حالی آغاز شد که 2 تیم برای رسیدن به فینال تلاش می کردند زیراکه ازبکستان میزبان بود و نمی خواست از این میزبانی بی نصیب باشد و تایلند نیز مدعی برای کسب عنوان در آسیا محسوب می شد.
 
نیمه نخست این دیدار با احتیاط از جانب هر 2 تیم آغاز شد و این نیمه را از نظر رد و بدل شدن گل سرد و بی روح کرد تا تساوی بدون گل بازی را به دل تماشاگران ننشاند، اما نیمه دوم این جدال سخت به نحوی پیش رفت که سهم هر تیم یک گل بود تا بازی به دو وقت اضافه 5 دقیقه ای برسد.
 
اما دو وقت اضافه بازی نیز همانند نیمه دوم برای هر تیم یک گل در پی داشت تا بازی با نتیجه 2 بر 2 به اتمام برسد و نتیجه نهایی را ضیافت پنالتی ها مشخص کند که در این ضیافت ازبکستان میزبان توانست با به ثمر رساندن 3 گل در پنالتی ها و تنها دریافت یک گل، تایلند را شکست دهد.
 
ازبکستان برای بار نخست به فینال این رقابت ها راه یافته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار