ناظم الشریعه:

تبدیل رقابت به رفاقت بزرگترین تاکتیک ایران بود/ از هوادارن ازبک نمیترسیم ما قهرمانیم

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان پس از پیروزی برابر ویتنام از دلایل قدرت تیمش گفت.

سید محمد ناظم الشریعه پس از برتری پرگل تیم ملی فوتسال ایران مقابل ویتنام و راهیابی به فینال جام ملت های آسیا 2016 در ازبکستان در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: برای راهیابی به فینال زحمات زیادی کشیدیم و همه در این کارگروهی سهیم بودند با پشت سر گذاشتن مرحله نیمه نهایی  و رویارویی با ویتنام بار دیگر تواناییهایمان هم به خودمان و هم به رقیبان اثبات شد حال با گذشتن از این مرحله اید نتیجه خوب را فراموش کنیم و تنها به فینال فکر کنیم بازی با ازبکستان شرایط خاص خودش را دارد انا  برای ما تفاوت زیادی ندارد تنها نکته مهم این بازی این است که چند هزار تماشاگر برای تشویق تبم خود بعنی میزبان مسابقات  ازبکستان به سالن پا می گذارند، از طرف دیگر نباید نگران تیمی باشیم که درمقابل برزیل و شش یا هفت هزار تماشاگر بازی را 4به سه می کند.

ناظم الشریعه ادامه داد: ما فقط برای قهرمانی به ازبکستان سفر کرده ایم و با توجه به هدفمان و تلاشمان برای رسیدن به آن و از سوی دیگر همدلی بچه ها  انتظاری جز رسیدن به این مرحله نداشتیم.
از همان ابتدا به همه اعضای تیم اعم از بازیکنا مربیان و حتی شما خبرنگاران اعتقاد داشتم و دارم و با این حمایت دستمان به جام می رسد.
ناظم الشریعه درباره تیم ملی تایلند گفت: تایلند رقابت ایده آلی برابر ازبکستان داشته است و از نظر فنی کمتر از رقیب نبوده  اما فشار تماشاگر به بازیکنان این تیم  مدیریت بازی را از آنها گرفته تا در پایان برای رسیدن به فینال ناکام بماند اما با این اوصاف ازبکستان مستحق پیروزی بود و به هدفش رسید.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران افزود: تلاش خود را به کار گرفتیم تا بازیکنان به جای هم تیمی برای هم دوست و برادر باشند شاید همین کار اصلی ترین تاکتیک ایران به حساب آید زیراهیچکس در زمین به خودش فکر نمی کند و برای یک هدف جمعی تلاش می کند.
میبینیم که این تیم نسبت به  سالقبل تفاوت زیادی داشته است و ایران در کارنامه رقابت های خود این  سابقه را ندشته که مقابل بازیکنان و تیم های بزرگ دنیا چهل دقیقه حمله کند اما با توجه به توانایی بازیکنان و ذهن خلاقشام ما این فعل را صرف کرده و خوشبختانه موفق شدیم شاید همین تغییر برای رقبا غیرقابل پیش بینی است که توان رویارویی با ایران را ندارند.
تا کنون  تمام تلاش خود را برای اول شدن در آسیا به کار گرفته ایم ان شاالله بدون هیچ مشکلی و ردون تکیه بر چاشنی شانس و تنها به خاطر قدرت و زحماتمان مزد خوبی میگیریم و قهرمان می شویم.
 
ناظم الشریعه درباره کاپیتان تیم ملی کشورمان و حضورش در زمین بازی گفت: جلیل دوران برای رسیدن محمد کشاورز به ادامه مسابقات  تلاش فوق العاده ای داشت و دو روز تمام با کشاورز کار کرد و بسیار زحمت کشیدند تا کاپیتان تیم به مسابقات برسد در همین راستا امروز کشاورز برای تست و آماده شدن در زمین حضور یافت وعملکرد بسیار خوبی داشت و دو گل نیز به ثمر رساند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار