جام ملت های فوتسال آسیا؛

ويتنام هم دو رقمی شد/راهیابی غرور آفرین ملی پوشان فوتسال به فینال آسیا

تيم ملي فوتسال ايران در نيمه اول ديدار نيمه نهايي كار ويتنام را يكسره كرد و در نیمه دوم با ادامه گلزنی یک رقیب دیگر را در آسیا دو رقمی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دومين ديدار از مرحله نيمه نهايي مسابقات قهرماني ملت هاي فوتسال آسيا تيم ملي ايران، قدرت اول آسيا موفق شد تيم ويتنام، شگفتي ساز مرحله يك چهارم نهايي را در هم كوبيده و با برترى 7 گل7 صعودش به فينال مسابقات را قطعي كند.

در اين ديدار شاگردان سيد محمد ناظم الشريعه از همان ابتدا بر بازي مسلط بوده و موفق شدند توسط مهدي جاويد قفل دروازه حريف را بگشايند. با زدن گل اول و برداشته شدن فشار از تيم مدعي ايران ملي پوشان با خيال آسوده برتري خود را به رخ حريف كشيده و بارها موقعيت سازي كردند.

تيم ويتنام كه در مرحله قبلي ژاپن مدعى قهرمانى را شكست داده بود، اميدوار بود كه ايران را هم به سرنوشت ژاپن دچار كند، اما ادامه حملات توسط قدرت اول آسيا به اين تيم فرصت دفاع نداد و ايرانى ها از طرق مختلف به دروازه اين تيم رسيدند و با دو گل دقيقه هشتم فرهاد توكلى و گل دقيقه سيزده حميد احمدى، شانزده حسين طيبى و دقيقه نوزده توكلى و جاويد، هفت بار گل زنى كرده تا در همين نيمه اول خيالشان از برد آسوده شود.
 
در نیمه دوم این دیدار هم تیم ایران به مرور تاکتیک پرداخته و با روشهای مختلف به دراوزه حریف یورش بردند و موفق شدند باز هم توسط توکلی گلزنی کنند توکلی با ارائه این نمایش قوق العاده و گلزنی هایش مهم ترین گزینه برای عنوان بهترین بازیکن زمین محسوب می شود. در ادامه پس از علیرضا وفایی در دقیقه 26، حسین طیبی هم گلزنی کرد تا به صدر جدول گلزنان صعود کند.

در این دقایق بازی حضور محمد کشاورز کاپیتان با اخلاق فوتسال ایران بهترین خبر برای علاقه مندان فوتسال بود. کشاورز که در دور گروهی مصدوم شده بود در این دیدار حضور یافت تا نشان دهد آماده رقابت در فینال مسابقات مقابل ازبکستان میزبان و بالا بردن جام قهرمانی می باشد.

مهدی جاوید32 و محمد کشاورز در دقایق 37 و 39باز هم دروازه حریف را گشودند تا ویتنام قربانی بعدی ایران لقب بگیرد.

محمد کشاورز با 2 گل زده در این دیدار نشان داد که به دوران آمادگی نزدیک است و می تواند در فینال رقابت ها بدرخشد.
 
بدین ترتیب تیم ملی ایران با این نمایش شکوهمند در 5 دیدار نخست به فینال رقابت ها راه یافته و باید با ازبکستان میزبان رقابت کند که همواره مغلوب فوتسال ایران بوده و در دوره گذشته هم در برابر ایران دو رقمی شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
بچه ها متشکریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۴
ایول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
بمباران ویتنام در ازبکستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
سلام آفرین به فوتبالیستی ایرن دل ملت راوشادکردیدایران قهرمان هست انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
سلام آفرین به فوتبالیستی ایرن دل ملت راوشادکردیدایران قهرمان هست انشاالله
آخرین اخبار