النصر بازنده همیشگی تقابل با سپاهان

تیم فوتبال النصر امارات تاکنون در تقابل با سپاهان ایران حتی یک تساوی نیز کسب نکرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال سپاهان اصفهان نماینده کشورمان در رقابت های گروه Aلیگ قهرمانان آسیا در نخستین بازی خود در این رقابت ها با 2 گل لوسیانو پریرا برزیلی از سد النصر امارات گذشت و با توجه به تساوی یک.یک لوکوموتیو تاشکند و  الاتحاد عربستان  در صدر جدول  گروه خود قرار گرفت.

جالب این جا است که در چهار دیدار قبلی زردپوشان نصف جهان برابر آبی پوشان دبی  نماینده کشورمان با برد از زمین خارج شده و النصر حتی یک بار هم موفق به کسب امتیاز مقابل سپاهان نشده است.

نخستین بازی سپاهان و النصر در لیگ قهرمانان در سال 2012 با تک گل برونو سزار برزیلی به سود شاگردان زلاتکو کرانچار به پایان رسید.

سپاهان در دیدار برگشت آن سال با گل های سزار،ژواهیر سوکای و مهدی سید صالحی و نتیجه 3.0 النصر را در ورزشگاه آل مکتوم دبی شکست داد.

دیدار رفت 2 تیم در سال 2013 با نتیجه سه.صفر به سود سپاهان تمام شد.گل های شاگردان کرانچار را در آن دیدار خانگی سوکای(2 گل) و امید ابراهیمی به ثمر رساندند.

در آخرین دیدار 2 تیم نیز که به دیدار برگشت فصل 2013 باز می گردد سپاهان با گل های رادومیر یالوویچ مونته نگرویی و محمد غلامی در مقابل تو گل طاهر النصر را در دبی شکست داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار