لیگ قهرمانان آسیا؛

امارات و قطر مغلوب نصف جهان شدند/ نمایندگان ایران لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی آغاز کردند + فیلم

سپاهانی توانستند در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2 بر صفر النصر را مغلوب کنند، شاگردان یحیی نیز با نتیجه یک بر صفر مقابل لخویا به برتری دست یافتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های سپاهان و ذوب آهن توانستند در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریفان خود به برتری دست یابند.

سپاهان 2 - النصر امارات 0

سپاهان اصفهان: 

شهاب گردان، لئوناردو پادوانی، عبدالله کرمی، سعید قائدی‌فر، وریا غفوری، فوزیل موسی‌اف، علی کریمی، سنیاد ایبریچیچ، محمد رضا خلعتبری، حسین فاضلی و شیمبا

سرمربی: ایگور استیماچ

النصرامارات: 

خالد جلال، طارق احمد، محمود خمیس، لوئیز خیمنز(کاپیتان)، جاناتان پیترویپا، احمد شمبه، امیر مبارک، احمدال یاسی، علی العامری، کمبو اکوکو و خلیفه مبارک

سرمربی: ایوان یووانویچ

اخطار

طارق احمد(45) از النصر
شیمبا(45) از سپاهان

شرح نیمه اول 

تیم فوتبال سپاهان در نیمه اول بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان دقیقه 14 توسط شیمبا به گل رسید. این تیم یک گل زد و بارها دروازه النصر را تهدید کرد که با بی دقتی و البته بدشاسی موقعیت ها را خراب کرد. النصر در نیمه اول کمتر موفق شد به دروازه بان سپاهان نزدیک شود و خوش شانس بود که بیش از یک گل دریافت نکرد.

شرح گل

1-0 (سپاهان): لوسیانو پریرا چند بازیکن النصر را به هم ریخت و ضربه استثنایی او از پشت محوطه جریمه با برخورد به تیر عمودی دروازه وارد دروازه حریف شد.

2-0(سپاهان): دقیقه 50 سانتر فوق العاده فاضلی روی دروازه را شیمبا با یک ضربه سر  ساده وارد دروازه کرد.

دقایق حساس:

دقیقه 6: شوت بی دقت عبدالله کرمی که از نقطه کرنر به او رسید با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 10: خلعتبری در محوطه جریمه چند بازیکن حریف را به هم ریخت اما ضربه اش با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

دقیقه21: ارسال زمینی لوسیانو پریرا از جناح چپ محوطه جریمه حریف برای فاضلی رسید که ضربه این بازیکن به مدافع حریف برخورد کرد و می رفت برای النصر گل به خودی به ثمر برسد که توپ با فاصله کمی به بیرون رفت.

دقیقه 24: ضربه علی کریمی از راه دور با فاصله از بالای دروازه ی النصر به بیرون رفت.

دقیقه 31: پاس فوق العاده حسین فاضلی تنها به یک بغل پا نیاز داشت تا وارد دروازه شود اما شوت خلعتبری به شکلی عجیب به بیرون دروازه رفت.

دقیقه 33: سانتر محمود خمیس را اکوکو با ضربه ای بی دقت به بیرون زد تا همچنان شهاب گردان روز آرامی را پشت سر بگذارد.

دقیقه 35: حرکت ترکیبی عالی خلعتبری و فاضلی و شوت زیبای فاضلی با اختلاف کم به بیرون رفت.

نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر به سودسپاهان به پایان رسید.

دقیقه 49: پاس زمینی و عالی خلعتبری را شیمبا به یک ضربه بی دقت از دست داد.

دقیقه 60: ضربه ایستگاهی زیبای اکوکو را شهاب گردان از زیر طاق دروازه بیرون کشید.

دقیقه 64: شوت علی کریمی از پشت محوطه جریمه به راحتی در دستان شنبه قرار گرفت.

دقیقه 70: لوسیانو پریرا روی پاس فوق العاده علی کریمی با دروازه بان تک به تک شد ولی توپ زیر پایش گیر کرد و شنبه توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 82 : شوت زیبای شیمبا به مدافعات النصر برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 82: ضربه ایستگاهی خلعتبری را شنبه به راحتی دفع کرد.

دقیقه 83 : اشتباه شنبه در دفع توپ پریرا را صاحب موقعیت کرد اما شوتش به مدافعان به النصر برخورد کرد، خلعتبری در برگشت این توپ صاحب موقعیت شد اما ضربه را هم مدافعان حریف از روی خط بیرون کشیدند.

این دیدار با برتری 2 بر صفر شاگردان استیماچ پایان یافت.


لخویا قطر 0 - ذوب آهن 1

ذوب آهن ایران: 

محمدرشید مظاهری، ولید اسماعیل، علی همام، هادی محمدی، محمدنژاد مهدی، مهدی مهدی پور، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، کاوه رضایی و مهدی رجب زاده

سرمربی: یحیی گل محمدی

لخویا قطر: 

امین لکومته، محمد موسی، محمد تره سور، چیکو فلورس، خالد مفتاح، احمد ال سید، یوسف مساکنی، اسماعیل محمد، نام تائه هی، کریم بودیاف، دیاکو

سرمربی: جمال بلماضی

دقایق حساس

دقیقه 2– حمله یاران لخویا از جناح چپ باعث نفوذ تائه هی به محوطه ذوبی ها شد و او نیز ضربه خود را روانه دروازه این تیم کرد، ضربه ای به خوبی توسط رشید مظاهری دفع شد.

دقیقه 12 – دومین حمله خطرناک این بازی توسط ذوبی ها شکل گرفت و مرتضی تبریزیکمی جلوتر از خط محوطه جریمه شوت محکمی را به سمت دروازه حریف زد و لکونته این موقعیت خطرناک را مهار کرد.

دقیقه 32 – اشتباه بازیکنان ذوب آهن در دفع توپ باعث شد تا اسماعیل محمد پشت محوطه این تیم صاحب توپ شود و شوت خطرناکی را به سمت دروازه ذوبی ها بزند اما این توپ خطرناک با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه مظاهری به بیرون برود. 

دقیقه 34 – بازهم یاران لخویا از بی تجربگی ذوبی ها استفاده کردند و موقعیت دیگری روی دروازه این تیم به وجود آوردند، موقعیتی که روی ضربه آکروباتیک اسماعیل محمد بوجود آمد و با فاصله کمی به بیرون رفت.

دقیقه 35 – شروع مجدد مظاهری با حرکت سریع تبریزی ادامه یافت و چیزی نمانده بود تا او از خروج اشتباه لکومته استفاده کند اما نا هماهنگی مدافع و دروازه بان لخویا به سود ذوبی ها تمام نشد و در نهایت دروازه بان لخویا این توپ را مهار کرد.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت.

دقیقه 60 – مهدی مهدی پور که پشت محوطه لخویا صاحب توپ شد شوت محکمی را روانه دروازه این تیم کرد اما لکومته این توپ خطرناک را به کرنر فرستاد.

دقیقه 65 – کاوه رضایی ضربه ایستگاهی که نصیب ذوبی ها شد را به زیبایی به سمت دروازه حریف زد، شوت محکم، فنی و دیدنی کاوه پس از برخورد به تیرک افقی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 80 – احسان پهلوان در موقعیت مناسبی صاحب توپ شد و شوت محکی را روانه دروازه لکومته کرد اما این توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 83 – کاوه رضایی که با حرکت مناسب خود توانست در قلب دفاع لخویا صاحب توپ شود ضربه محکم و به موقع خود را به سمت دروازه این تیم بزند اما او بدشانس بود چرا که لکومته به زیبایی این توپ را مهار کرد. 

دقیقه 84 – یاران لخویا که با نزدیک شدن به لحظات پایان بازی حملات خود را روی دروازه ذوبی ها بیشتر کردند در این لحظه موقعیت مناسبی پیدا کردند اما ضربه خطرناک آنها از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 87 – یک موقعیت خطرناک دیگر برای لخویا به وجود آمد اما هوشیاری مدافعان ذوب آهن این خطر را هم از بین برد.

این دیدار با برتری یک بر صفر ذوبی ها پایان یافت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۵ اسفند ۱۳۹۴
واقعا ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۴
دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۴
دمشون گرم باغیرت بازی کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
خدا را شکر،فوتبال به خوبی برگذارشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
درود بر غیرتتون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
ایول دم همشون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
دمشون گرم
آخرین اخبار