کرمان؛

جانباز 70درصد حسن رشیدی به یاران شهیدش پیوست

پیکر پاک شهید حسن رشیدی جانباز ۷۰ درصد زرندی صبح امروز پنج شنبه با حضور مسئولان و مردم شهید پرور زرند تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، پیکر این شهید والا مقام با حضور امام جمعه ،فرماندار و جمعی از مسئولین اجرایی و قضایی ،خانواده های معظم شهدا ،جانبازان و ایثارگران از محل چهار راه شهید باهنر تا میدان فردوسی تشییع و سپس به گلزار شهدا انتقال یافت.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در این مراسم پیرامون نقش شهدا در دفاع از کیان اسلامی مطالبی بیان داشت و گفت اقدار و عظمت امروز کشور ما به برکت خون شهدا گرانقدر است و خون شهدا ما انقلاب اسلامی ما را بیمه کرده است .

وی بر گسترش فرهنگ شهید و شهادت در جامعه تاکید کرد.

شهید حسن رشیدی متولد ۱۳33 در شهرستان زرند است که با حضور در جبهه های جنگ چهار نوبت مجروح شده بود که در اخرین مجروحیت در عملیات کربلای پنج در دیماه سال ۶۵ بر اثر شدت انفجار و موج گرفتگی دچار مجروحیت شدید شدو هر دو پایش را از دست داد.

این جانباز شیمیایی 70 درصد پس از تحمل ۲7 سال رنج و درد مجروحیت در سن ۶1 سالگی در تاریخ پنجم اسفند به درجه رفیع شهادت رسید و به جمع همرزمان شهیدش پیوست

حاج حسن رشیدی که جراحت های دوران هشت سال دفاع مقدس ، افتخار 70 درصد جانبازی را به وی داده بود، روزگذشته پنجم اسفند پس از تحمل سال ها درد و رنج در یکی از بیمارستانهای کرمان دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار همرزمان شهیدش پیوست.

انتهای پیام/ ح

برچسب ها: شهید ، جانباز ، زرند ، همرزمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.