صندوق سیار انتخابات پشت در اتاق عمل جراحی وزیر بهداشت + تصاویر

وزیر بهداشت بعد از اتمام عمل جراحی اولین کاری که انجام داد رای خود را به صندوق انداخت.

حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: رای دادن در لباس خدمت وظیفه است هر چند که مهم نیست در چه لباس و  چه جایگاهی باشید مهم این است که در این برهه از زمان رای دادن مهم‌ترین کاری است که باید انجام دهیم چرا که این رای سرنوشت کشور را رقم می‌زند. این انتخابات فرصتی است که امام راحل ایجاد کرده و باید ارزش آن را دانست مردم کشور ما هم فهیم و قدر دان هستند و فرصت را برای رقم زدن سرنوشت کشورمان مغتنم می‌دانند.

وی در ادامه افزود: افتخار می‌کنیم که کشورمان در منطقه اولین کشوری است که از شخص اول کشور که رئیس جمهور است تا نماینده‌های خانه ملت را خودشان انتخاب می‌کنند و حق انتخاب دارند.

صندوق سیار انتخابات پشت در اتاق عمل جراحی وزیر بهداشت

وزیربهداشت در خصوص حضور صندوق‌های سیار در بیمارستان‌ها تصریح کرد: از شورای نگهبان، فرمانداری‌ها، استانداری‌ها، هیئت نظارت بر انتخابات، صداوسیما، نیروی انتظامی و همه کسانی که امکان رای گیری در بیمارستان‌ها را فراهم می‌کنند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

صندوق سیار انتخابات پشت در اتاق عمل جراحی وزیر بهداشت

گفتنی است؛ وزیر بهداشت بعد از اتمام عمل جراحی در یکی از بیمارستانهای تهران اولین کاری که انجام داد رای خود را به صندوق انداخت.

صندوق سیار انتخابات پشت در اتاق عمل جراحی وزیر بهداشت + تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۰:۰۷ ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت وزیر محترم بهداشت جناب اقای دکتر هاشمی، جادارد این بنده حقیر صمیمانه از زحمات و تلاش های این مرد بزرگ و با ایمان در جهت رفع مشکلات مردم در زمینه بهداشت قدردانی و سپاس گذاری کنم زحماتی را که جناب عالی در این مدت خدمت کشیده اید قابل مقایسه با هیچ یک دیگر از وزرای پیشین چه در وزارت بهداشت و چه در دیگر پستهای نظام نبوده و نیست، این حقیر ساکن استان ایلام می باشم که به عنوان همراه مرض چند روزی را در یکی از بیمارستان های دولتی این استان در بخش مرکزی ایلام (بیمارستان امام خمینی) حضور داشتم برخوردی که در حال حاظر در بیمارستان های دولتی شهر ایلام با مریضان و همراهان انها میشود توسط پرسنل بیمارستان قابل ستایش است، از همین جا دستان زحمت کش شما را بوسه خواهم زد که با تمام وجود برا خدمت به مردم کمر حمت بسته اید امیدوار خداوند یاور و همراهتان باشد برایتان سلامتی طول عمر باعظت را از خداوند برایتان خواستارم جانب دکتر هاشمی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
آفرین دکنرجون... به امید موفقیت روزافزون برای شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
ایشون چند شغله هستن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
به نظر من بهترین وزیر دنیا ست
United States of America
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
کاش بقیه کاراشونم اینطوری انجام بدن باز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
سلام دکتر . خسته نباشی مرد . امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشی