آیین نامه جدید کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه‌ها از اوایل ۹۵ اجرا می‌شود

معاون اداری و مالی وزارت علوم از بازنگری و زمان اجرای آﺋﻴﻦ ﻧﺎﻣﻪ اداری، اﺳﺘﺨﺪامی و ﺗﺸﻜﻴﻼتی کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه‌ها خبر داد.

محمد حسین امید معاون اداری و مالی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بررسی آیین نامه جدید کارکنان گفت: بازنگری آﺋﻴﻦ ﻧﺎﻣﻪ اداری، اﺳﺘﺨﺪامی و ﺗﺸﻜﻴﻼتی کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه ها آغاز شده و درحال بررسی پیشنهادات دانشگاه ها برای این آیین نامه هستیم. درواقع بررسی های اولیه در خصوص این آیین نامه انجام شده و پیش بینی می کنیم اوایل سال آینده ویرایش نهایی انجام و تصویب شود.

معاون اداری و مالی وزارت علوم بیان کرد: از اجرای آیین نامه اداری، اﺳﺘﺨﺪامی و ﺗﺸﻜﻴﻼتی کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه ها حدود دو سال و نیم می گذرد که برای رفع اشکالات و ایرادات اقدام به بازنگری این آیین نامه کردیم.

امید افزود: تغییرات در این آیین نامه جزئی است و جزئیات پس از تصویب آیین نامه اعلام می شود. آیین نامه های مشترک دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی و پژوهشی پس از اینکه چند سال از اجرای آنها می گذرد نیازمند بازنگری است که بازنگری این آیین نامه نیز براین اساس انجام شد.

معاون اداری و مالی وزارت علوم در پایان گفت: آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه ها نیز بازنگری و اصلاح شد و پس از تصویب اکنون درحال اجرا است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.