بسته اینستاگردی(177)؛

بفرمایید چای در استکان کمر باریک/حسین مهری در لباس سربازی/سفر رضا صادقی به هالیوود

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.


حمید بعیدی نژاد پست اینستاگرام خودش را به اخبار منتشر شده توسط برخی رسانه ها در خصوص تشدید درباره وصل سویفت منتشر کرده است.

وی در پست خود نوشت: تيم مذاكرات هسته اي افتخار دارد كه براي قانع كردن مردم عزيزمان نسبت به اجراي برجام هيچگاه به آنها دروغ و يا غير واقع نگفته است و در همين چارچوب لغو تحريم سيستم پيام رساني انتقالات بانكي يا همان سويفت و وصل شدن تمامي بانكهاي خارج شده از تحريم به سويفت بطور قطعي و مكرر از طرف خودِ سويفت و از سوي تمام مسئولين ذيربط به مردم عزيزمان گزارش و اعلام شده است. اما روزي نمي گذرد كه در تضاد با اين بيانيه هاي روشن، مردم كشورمان با بيانيه هاي مكرري از سوي برخي رسانه ها مواجه ميشوند كه در وصل شدن بانكهاي غير تحريمي ايراني به سويفت ايجاد ترديد و تشكيك مي كنند. هدف اين ترديد ايجاد كردن را هم خود آن رسانه ها به روشني اعلام كرده اند. اين رسانه ها قصد دارند جامعه را متقاعد كنند كه طرفهاي مقابل ما به وعده هاي خود عمل نكرده اند و برجام بقول خودشان پُر از وعده هاي توخالي است. ولي اين نتيجه گيري بي شك نادرست است.


صفحه اینستاگرام منتسب به محمد باقر قالیباف تصویری از وی را که به عیادت معصومه آباد عضو شورای شهر تهران رفته را منتشر کرده است.

وی نوشت: زنان، نقش بی‌بدیلی در انقلاب داشتند. از تربیت جوانانی که این انقلاب را آفریدند تا جایی که خودشان وسط میدان رشادت کردند. یکی از این زنان آزاده که از ابتدای انقلاب جهاد کرد و امروز هم ما را در شورای‌شهر یاری می‌کند سرکار خانم آباد است. چند روز پیش به عیادت‌شان رفتم. انشالله که هر چه زودتر کسالت‌شان برطرف شود و همچنان ما را در این سنگر یاری کنند.



معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تصویری با موضوع "مقابله با مصرف ظروف پلاستیکی" را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

وی نوشت: دیروز دیدار با نمایندگان سازمان های مردمی و غیر دولتی محیط زیستی در نمایشگاه بین المللی محیط زیست. حضور فعالانه این جمع پرانگیزه و نیکوکار که به منافع ملی می اندیشد و از وقت و سرمایه خود برای حفاظت از محیط زیست می گذرد، مایه افتخار است. در عکس یکی از خانم های فعال به نشانه مقابله با مصرف ظروف پلاستیکی یک بار مصرف، چای داغی را در استکان های کمر باریک میهمانمان کرد... 



عباس غزالی در سالگرد فوت پدر خود با انتشار دلنوشته ای از وی یاد کرد.

وی در پست خود نوشت: اگر چه چند ساليست نيستي هوا سرده/ اما تو آروم باش كنار خوبيها/ ياد حضور تو همه رو گرم كرده/.٩١/١٢/١٢ بود كه پدرم براي هميشه رفت...روح همه ي رفتگان شاد...



بهاره رهنما قسمتی از متن نمایشنامه جدیدش را در قالب پست اینستاگرام منتشر کرده است.

وی در پست خود نوشت: به خودم ميگم نغمه ادم بدون عشق هم ميتونه زندگي كنه ، اصلا مگه اينهمه ادم تو اين شهر همه عاشقن؟ به خودم ميگم :امروز اولين روز از باقي زندگي توست، اصلا از فردا عشق و عاشقي تعطيل، اما باز دوروز ميگذره و خوابت رو ميبينم و فرداي شبي كه خوابت روديدم بازم عين روز اول عاشقتم،درست مثل اون قصراي شني كه بچگي مي ساختيم يهو خوابت همه چيرو مثل يك موج سنگين بهم ميريزه...

از متن نمايش: چشمهايي كه مال توست فردا شب نمايش خواني اين اثر رو دارم در كافه گوزن و بازم مثل هر بار كه اجراش كردم از خودم ميپرسم يعني ميشه؟!



بهنوش بختیاری هم از اکران نوروزی پنجاه کیلو آلبالو خبر داده است.

وی نوشت: فیلم کمدی پنجاه کیلو آلبالو ..عید نوروز اکران میشود درسینماهای ایران و شهرستانها..کارگردان:مانی حقیقی و تهیه کننده:محمدشایسته..بازیگران..افسانه بایگان..فرهاد آییش..ویشکا آسایش...مانی حقیقی..ساعد سهیلی..هستی مهدوی...پژمان جمشیدی....آزاده صمدی..بهنوش بختیاری..امید روحانی..هادی کاظمی..سروش صحت..علی صادقی..سیامک انصاری..عکس از مریم جان تخت کشیان..


بهاره افشاری اینستاگرام خودش را با دل نوشته ای که مضمون آن روزهای پایانی سال است بروز کرده است.

‌وی در پست خود نوشت: در این روزهای پایانی سال رفتنی های مانده را بفرستید بروند...ماندنی های زخمی زخمی تر می کنند رابطه را...جا باز کنید برای آمدنی های پشت در مانده...نه آزار ببینید نه آزار دهید رها کنید نشدنی های کش آمده رانفسی تازه کنیدخودتان را از بار ملامت های به خورده تان داده شده خلاص کنید یک حس هایی عشق نیست پافشاری بیهوده ای ست که علتش ترس از تنهایی ستحتی اگر عشق باشد راهش این نیست در عشق جایی برای تحقیر نیست رها کنید تا طوفان رابطه آرام بگیربرگشتنی اگر باشد به ضرب و زور نیست، به گذشتن از خود استو حاصلش باهم شدنی ماندنی ست پريسا زابلی پورخوش خبرى برايتان آرزو ميكنم. شايد آرامتان كند.


محمد رضا گلزار هم تصویری از تولد یکی از اعضای فیلم "سلام بمبئی" را منتشر کرده است.

وی نوشت: قربان عزیز تولدت مبارک.



حسین مهری تصویری از دوران خوش سربازی را منتشر کرده است.

وی نوشت: سربازی هشت سال پیش..



رضا صادقی هم که این روزها گویا در سفر به سر می برد از خبرهای جدید خبر داده است.

وی نوشت: خبری در راه است...
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار