دانشگاه فردوسی مشهد قهرمان تکواندوی منطقه سوم کشور

تیم دانشگاه فردوسی مشهد، قهرمان مسابقات تکواندوی دانشجویان دختر دانشگاه های منطقه سه کشورشد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در این رقابت ها که به میزبانی دانشگاه تربت حیدریه برگزار شد، تیم های دانشگاه سبزوار و بیرجند به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند و جام اخلاق این رقابت ها نیز به دانشگاه سمنان رسید.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه تربت حیدریه گفت: مسابقه ها با حضور 60 تکواندوکار در قالب شش تیم از دانشگاه های سمنان، شاهرود، بیرجند، سبزوار، مشهد و بجنورد برگزار شد.
زهرا حائری افزود: رقابت های مزبور انتخابی المپیاد دانشجویان کشور است که مهرماه سال آینده به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود و سهمیه منطقه سه برای شرکت در المپیاد نیز، توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تعیین خواهد شد.
وی با اشاره به عدم حضور تیمی از تربت حیدریه در این رقابت ها، علت این امر را نوپایی این دانشگاه در رشته تکواندو دانست و گفت: تکواندوکاران ما دارای کمربند آبی هستند و حال آنکه سطح این رقابت ها کمربند قرمز و مشکی بود.
دانشگاه تربت حیدریه دارای دو هزار دانشجو است که 35 درصد آنان به صورت فعال، در شش رشته فوتسال مردان، والیبال بانوان، تنیس روی میز و بدمینتون مردان و زنان فعالیت دارند.
مرکز شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.